2010/08/25

hehe

SDC13109 jeejee 009

Tänään mä oon ollu koulussa, ollut yhen ja puolen kilometrin lenkillä, miettiny et miten suorakulmion tilavuus lasketaan, tullu bussilla himaan, leikauttanut otsatukan ja kuunnellut Antti Tuiskua.
Tollanen mun päivä on oikeestaan ollukki. Liikkatunti oli rento , istuttiin vaa pururadan varressa ja katottiin ettei kukaan kävele triatlonissa. Oltiin me Ennan kaa sen verran urheilijoita, et yks kierros ees juostiin ! xd Tulin bussilla himaan ja hei ei ois ehkä enemmän tilaa voinu olla ! Istuin mun laukut sylissä koko sen 10 kilsaa, kun yks pikkunen änkes mun vieree. Kävin myös leikauttamassa tän otsatukan ja oon kyl ite aika tyytyväinen tähän. Mut nyt lähen treeneihin moikka !

10 kommenttia:

  1. Noi etuhiukset ei sovi sun kasvoille yhtään.. näytät 5v

    VastaaPoista
  2. joo no siis viis vee ihan selkeesti!! no ei oo nätskä :--)

    VastaaPoista
  3. Anonyymeistä viis! Musta noi etuhiukset sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  4. yritätsä matkia annika-o blogia näillä sun kommenteillä :---DDDDdd et kyllä lähelle pääse

    VastaaPoista
  5. ??? Mä en yritä matkia ketään et söri nyt vaan. huoh :-D

    VastaaPoista