2010/11/04

Oot liian vaikee

Hei! Aattelin tehä tänää tälläsen meikkipostauksen joten täs nyt ois. :-)
Photobucket
Meikki voide, joka on Maybelinen dream satin liquid. Toi on mulle aika must ja laadultaan aika perus.
Photobucket Photobucket
Puuteri, joka on Lumenen mineraalimeikkipuuteri. Toi on sävyltään Caramel beige. Toi on ollu tosi hyvä ja varsinki sellasina päivinä, ku tuntuu, ettei mikää onnistu.
Photobucket
Ripsari ja ripsentaivuttimet. Mulla on nyt oikeestaa jo uus ripsari ja se on Kanebon 38, mut oon ottanu nää kuvat jo joku aika sit. Toi ripsari on Maybelinen colossal volume. Oon nyt näitten vuosien aikana tajunnu, et mul levii aina ripsarit oli se mikä ripsiväri tahansa. Mut nyt oon löytäny sellasen mikä ei levii, eli se kanebon. Se on tosi hyvä ja lähtee siis pois 38 asteessa. Photobucket
Kulmakynä on Lumenen ja sävyltään 2 grey brown. Tätä mä tarviin ehkä eniten, koska mun kulmakarvat on ihan nysät ( thänks to somebody..) Photobucket
Huulijutut, joista todellakaan kaikki ei oo tossa, mut kuvasin nyt vaan ne mitä käytän eniten ja melkeen jokapäiväsesti. Vasemmalta oikeelle; joku random, Loreal paris ja sävyltään 303, Anytime toi on joku tosi vanha, mut toimii mul!, Make up store ja sävyltään sheer.
Photobucket
Sitten vielä pari muuta. Vasemman puoleinen on tollanen makuhuulirasva. Toi oli niin söpö, et oli pakko silloin joskus ostaa. Ja toinen on Hennesin, enkä tiiä ton sävyä. Mut nyt hyvät päivänjatkot kaikille, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti