2011/10/18

HAASTE

1. Kiittää haasteen antajaa: Kiitos laura
2. Antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle: Anteeks mä en jaksa nyt laittaa tähän ketään, ku nyt ei jaksa ajatella:(
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

Linda 290

1. Mulla on ehkä maailman huonoin itsekuri. Mä en pysty olemaan karkkilakossa edes yhtä päivää, saati sit ku pitäis olla kokonainen kuukaus kuntokuurilla! Löydän itteni ihan joka kerta kuitenki se karkkipussi siinä vieressä ja ajattelen joka kerta, että no huomenna alotan oikeesti!


2. Oon ihan hirveen läheisyydenhalunen (vai onks se edes sana?) ja kaipaan aina hirveesti läheisyyttä. Tykkään aina murehtia ihan kauheesti et löytyykö ikinä semmosta ihanaa, jonka kainalossa vois vaan olla ja nii. Semmonen mä vaan oon.


3. Mä pelkään pimeetä ehkä eniten ikinä. Jos kävelen yksin kadulla ja on pimeetä, ni tuun ihan kamalan vainoharhaseks! Saatan vilkuilla joka toinen metri taakse, ettei siellä vaan kävele joku hiippari, joka on seuraa mua. 


Linseeei 070

4. Mä rakastan yli kaiken kuunnella surullisia nyyhkybiisejä! Mun mielestä se on jotenki ihanan nollaavaa, et jos mulla on ihan kamalan paha mieli ni kuuntelen sit lisää vaa semmost angstii ja kelailen asiat ihan kunnolla läpi! Muutenki mietin ja ressaan ehkä asioita turhanki paljon.


5. Mä en pysty nukkumaan ilman peittoa! Vaikka ois kuinka kuuma vaan, niin se peitto on pakko olla siinä ainaki jossain vieressä, että saan nuksuttua. 


6. Mulla tulee hirveen paha mieli aina jos heitän ruokaa pois. Joka kerta ku niin käy, ni ajattelen, että jos joku afrikan lapsi ois saanu syödä edes tollasta ruokaa, mikä on mun mielestä ihan pahaa, niin se olis saattanu jäädä eloon:(


7. Mä pelkään ihan kamalasti et joku päivä mun elämä romahtaa. Tällä hetkellä kaikki on hyvin, mut ei sitä koskaan voi tietää mitä päivät tuo tullessaan. Pelkään myös sitä, että kun joku on sulle tosi kiva ekaks ja sitte yhtäkkiä ei ookkaan-tunnetta. Tai siis en osaa selittää, mut mä ihastun ihmisiin tosi helposti ja sit pelkään ihan kauheesti just sitä pettymisen tunnetta! 


8. Oon ihan kauhee lusmu. Jos mun täytyy tehä jotain asioita, mitkä ei ihan kamalasti innostais, ni lykkään niitä aina vaan eteenpäin. Paha tapa, mut minkäs teet?


Linda 207

                                                                                PuspusLinda

7 kommenttia:

  1. voisin allekirjottaa noi kaikki kohat kans.... :-D

    VastaaPoista
  2. Henna: Hahha noniiin perus!!! :D

    VastaaPoista
  3. haha oot ihan samanlaine ku mä paitsi yhtä kohtaa lukuunottamatta :-D

    VastaaPoista
  4. Ano: Hahha ihanaa etten oo ainut tämmöne! :D

    VastaaPoista
  5. Toi peittojuttu on vaa niin MUST! Ihan hirveetä ois nukkuu ilman peittoo, se tuo niin paljon turvaa :D Se on kans yks hyvä syy miksen koskaa vois mennä BB-taloo koska siel on aina kaikkii idioottitehtävii jois joutuu nukkuu puolalasti koval lattial ilman peittoo tai tyynyy. (ei sillä että mä sinne muutenkaa menisin mutta yks hyvä syy lisää olla menemättä) :D

    VastaaPoista
  6. Ano: Hyvä;)!

    Ano: No älä viitti! Ja jos varpaat tulee ulos sieltä ni pelkään et joku purasee..... :D:D

    VastaaPoista