2013/05/12

My goal in life is to enjoy what I do and never to look back and say I wish I could

IMG_8940
IMG_8955
IMG_8965
IMG_8995
IMG_8987
IMG_8971
IMG_9000
IMG_9026
IMG_8999
IMG_9016
IMG_9020

Ääh mä haluisin jo takasin tonne! Onneks tänään oli kuitenkin lämmin päivä ja pysty vetästä pelkän mekon päälle kun mentiin äitienpäivä-kahville mummolaan. Mulla on ollut tosi kiva viikonloppu. Perjantaina vieteltiin Tommin ja Simon synttäreitä Blueparty-teemoissa ihan rauhallisissa merkeissä, sillä mulla oli lauantaina peli Tampereella. Mentiin sit ja otettiin se kauden eka voitto! Ja kuinka hyvältä se voi tuntua! Voin kertoa, että ihan hiton hyvältä! Sitä lähdettiin sitten illalla juhlistamaan! Tänään oon koittanu hengailla mamin kanssa mahdollisimman paljon ja käytiin kattomassa veljen peliä. Tän viikonlopun vois tiivistää muutamiin sanoihinki. Ystävät, lämpimät illat, hyvä musiikki, yölliset hengailut ja älyttömän hyvä fiilis. Kiitos <3

6 kommenttia:

  1. ihanan näköstä ja toi viimenen kuva on tosi hieno :)

    VastaaPoista
  2. ihana toi sun laukku, mistä se on? :)

    täs on mun ja mun kaverin uus blogi, käy kurkkaa :)
    http://prinsessaastronautti.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on Ginasta joskus aikoja sit! Käyn kurkkaa ;)

      Poista