2013/11/20

The best memories are in your heart

IMG_9414

Voin kertoa, että tällä hetkellä joku rauhallinen rantaloma tekis kyllä aika terää. Niin kuin viime keväinen perhematka Canarialle. Yks kylmä mojito nautiskellen fudispeliä katsoen. 


IMG_9275

Tekisin mitä vaan, että pääsisin nyt vaan rannalle makoilemaan ja ruskettumaan. Tuntuu, että ruskettuneella iholla näyttää aina paremmalta! Ja se lämpö tähän Suomen ilmaan verrattuna... 


IMG_9567

Tästä kuvasta on jäänyt sellanen muisto mieleen, kun mentiin pikkuveljen kanssa tohon kivikolle ottamaan muutama räpsy ja sanoin sitte veikalle että: "Ota musta hei semmonen hieno kuva ku hyppään tästä kiveltä ilmaan!!" Olin tietenkin laittanut mun aurinkolasit tohon paitaan roikkumaan ja eiköhän ne samalla, kun hyppäsin niin lentänyt maahan ja mennyt rikki. Voih.. Onneks ne oli vaan jotkut Ginan halpis arskat. Kaiken lisäks se kuva ei edes onnistunut.. 



IMG_9483

Ahh mikään ei ollut parempaa kuin kylmä Breezer suihkun jälkeen. 


IMG_9485

Kelpaisko päästä rantatuolille kuuman porottavan auringon alle Cosmoa lukien ja lempimusaa kuunnellen? Täällä yksi, joka nostaa käden aika nopeesti ilmaan.


IMG_9588

Mä muistan sen fiiliksen, kun iltasin jäin parvekkeelle istuskelemaan ja kuuntelemaan, kun aallot lyö rantaan. Oli pimeetä ja ilma oli vielä ihanan lämmin. Siinä olin vaan mä ja mun ajatukset.

IMG_9613

Se on jotenkin jännä, että mulla on ihan kauhee hinku päästä lämpöseen, mutta samalla toivon, että tänne Suomeen saataisiin lunta ja vähän joulufiilistä. Pikkusen ristiriitaista, mutta inhottaa jo tää ainanen pimeys ja harmaus. Oli pakko vähän edes piristää itseä ja kävin hakemassa peilin nurkkaan söpöt pienet jouluvalot. 

2 kommenttia:

  1. Täällä kans ois kova into johonki lämpösee! ja nää kuvat ei auta kyllä yhtää asiaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha einii!! :-(( ei olis kannattanu alkaa selailemaan vanhoja kuvia, ku tuli viel enemmän hinku päästä johonki pois täältä! :-D

      Poista