2013/12/11

Viimepäiviä puhelimen kautta

hih

Heipsan! Käytiin tossa toissa viikonloppuna mamiksessa syömässä perheen kanssa, kun veikka lähti Thaikkuihin kolmeksi viikoksi. Oon niin kateellinen!! Ja mun vakkariksi tullu pitsa! Ah toi on niiiiiiin hyvää!


jjooooo

Harmittaa, kun ei oikeen kerkee enää käydä itekseen salilla, kun on niin usein treenejä Espoossa ja vapaapäivinä haluis tehä jotain ihan muuta ku urheilua..


hihhhhh

Oltiin Mikon ylppärijuhlissa viime torstaina ja oli tosi kivaa! Onnea vielä ylioppilaalle! 


jeeee

Oli ihanaa laittautua pitkästä aikaa kunnolla ja pukea päälle mekko ja korkkarit. Ei oo enään pitkä aika, kun itsekkin saa vetästä sen valkolakin päähän.

mmm

Lähdettiin Mikolta sitten keskustaan jatkamaan ja voin kertoa, että kiva pikku reisitreeni samalla, kun korkkareilla tanssi koko illan. Mutta me selvittiin haha.

pagehii

Mulla oli maanantaina tosi huono päivä, kun olin saanut selville kaikkee seläntakana puhumista yms. Mä inhoon kaikista eniten sitä, kun jotkut keksii päästään perättömiä valheita ja levittää niitä eteenpäin. Varsinkin, jos se on ollut henkilö, jota oot luullu sun ystäväks.. Noh kävin sit lohdutukseks kaupoilla ja heti mieli parani, kun löysin nää kaunokit!



jjj

Tää päiväkään ei alkanut ihan kiitettävästi. Ekaks meinasin myöhästyä bussista ja jouduin juoksemaan ja vilkuttelemaan urpon näkösesti bussille, jotta se tajuais, että mäkin oon tulossa kyytiin. Sen jälkeen bussissa alan hieman ehostautumaan, niin eiköhän dösä tee äkkijarrutuksen ja mun laukku lentää lattialle ja sisältö tietty kans. Siinä sitten keräilen tavaroitani, kunnes tajuun, että mun lompakko on jossain päin bussin lattiaa. Onneks edessä istuva poika oli mukava ja löys sen. Kaiken lisäks nilkka vääntyi aamutreeneissä.. On aika kipee kävellessä, mutta rukoilen, ettei mennyt pahemmin!!
Toivottavasti teillä on ollut parempi päivä kun mulla!

4 kommenttia:

  1. Ööööööööööö viimepäivä? Ei toi ole edes suomea. Viimepäivät kuvina kuulostais jotenkin fiksulta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho sorry! kirjotusvirhe näköjään.. Oon tarkottanut viimepäiviä :-D

      Poista
  2. nappivalinta bileasu, sopii sulle tosi hyvin! ja huippuihanat kengät, mistä nuo löysit? ja miten sun syksyn kirjoitukset muuten meni? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä viihdyin itekkin tosi hyvin noissa :-) Ja noi löyty ihan vaan Hennesistä! Nooo.... Ei kauheen hyvin.. Mullahan oli se YH uusinnassa ja sain siitä huonomman ku ekalla kerralla ku sain sen C, nyt sain B :---D Mutta ruotsi ihan jees siitä tuli E :-)

      Poista