2014/08/11

BUT IN THE END, EVERYONE TURNS OUT TO BE THE PERSON THEY SWORE THEY'D NEVER BECOME

IMG_3767
IMG_3790IMG_3765

Heipsu taas pitkästä aikaa! Taas on vähän jääny tää bloggaaminen, kun on ollu vähän kiireitä ja nyt pari viikkoa oli fudistauko ja oonki siks vaan koittanu nauttia vapaa-ajasta ilman ressiä. Oon koittanut hengata frendien kanssa mahollisimman paljon ja tehä kivoja juttuja. Ollaan oltu rannalla, hengailtu terassilla, käyty ihanissa pikku kahviloissa, maattu taivasalla ja katsottu tähtiä. Olin yhden viikonlopun mun kummien mökillä ihan vaan rentoutumassa. Tietysti oon ollut joka päivä töissä, mutta iltaisin on vihdoin ollut aikaa tehä juttuja. Oon tutustunu uusiin ihmisiin, ystävystynyt syvällisemmin muutaman vanhan kanssa ja tajunnut kuinka onnellinen oon. Emmä tarvii kymmeniä frendejä kunhan mulla on muutama hyvä. Sitä oikeesti tajuaa tässä vaiheessa, kun muuttaa pois jostakin, että ketä on niitä tosi ystäviä. Ei se välimatka tai se, että jutteleeko joka päivä jonkun kanssa, mutta sitten kun juttelet, niin se tuntuu, kun ois viimeks jutellut vasta eilen ja se juttu jatkuu siitä, mihin se viimeksi jäi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti