2010/10/21

And I´m crazy but you like it

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Takki GT, korvikset Vila ja ponnarit GT

Juhuuu! Ihanaa huomen alkaa syysloma ja oonki ollu ihan loman tarpeessa! Mul ei oo oikee mitää erityisii suunnitelmii lomalle, vaa et huomen lähetään Pohjanmaalle moikkaamaan mun mummii ja serkkuja ja tullaan sieltä kotiin maanantaina. Sitte mulla onki maanantaina ja tiistaina tanssiesitys, eli tervetuloa vaa kaikki! :-D Sen jälkeen ei oo mitää erityistä varmaan vaa kavereitten kans hengailuu.
Olin tänää Nupunkaa. Käytii keskustas ja löysin tollasen ihanan takkijutun. Nam. Kävin myös ostaa noi korvikset ja oli ihan pakko myös noita ponnareita hankkia, koska mulla ne aina vaan sattuu hukkumaan. Ja muuten tossa viimesimmässä cosmossa on ehkä maailman parhaat lihaskuntotreenit! Kannattaa kokeilla ;-)
Mut tiedoks viel kaikille, et musta ei nyt kuulu pariin päivään, kun lähetään tonne, mut koitan postailla kyl heti sen jälkeen. Kaikille oikein superkivat syyslomat! :-)


Claude Kelly-I hate love << Toi on muuten yks mun lemppari biiseist täl hetkel.

2 kommenttia: