2010/10/06

like im the only girl in the world

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Moos! Sain vihdoin ja viimein lisättyä nää kuvat tähän, jes! Mulla meni oikeesti varmaan lähemmäs tuntia ku yritin laittaa näitä ku Photobucketti alko vähän temppuilemaan mun kanssa. Noniin eli meil oli eilen pienet photoshootit Saaran kanssa ja me otettiin varmaan miljoona kuvaa, mut vaan tällänen pieni osa niistä oli julkasu kelposia.. :-D
Meil oli just äsken taitokisa treenit ja mä ku oon aina niin perillä näissä kaikissa aikatauluissa ni tietenkin luulin, et ne alkais kuudelta, mut sit siinä puolviiden maissa saankin kuulla, että ne alkaa just tällöin. Ja eiku kamat nopeesti päälle ja jotain ruokaa poskeen ja menoks. Saatiihan me sitte loppujen lopuks harjoteltuakin. Haha.
Tosiaan huomenna on ne taitokisat ja saan lähteä vähän aikasemmin koulusta, wohoo. Toivottakaa mulle onnee, meinaa sitä tullaan tarvitsemaan.

Mutta yks asia viellä. Arvatkaapa ketkä lähtee ensviikon torstaina Tallinnaan shoppailemaan!?! No tietty mä ja Allu ! ;-)

Mut nyt oon vähän aikaa hiljaa.. Hyvää illanjatkoo! 

4 kommenttia: