2011/01/23

If my heart was a house you´d be home

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hooi! Meil oli eilen se peli ja oikeesti ei kukaan voi pelaa tällee ku mä! Siis niin huonosti! No mut onneks on tänääki B:n peli, missä pääsen sit pelaamaan omal paikalla ni ehkä luonnistuu vähän paremmin. Illalla oli se saunailta ja oli ihan kivaa, siihen asti kunnes vanhempi porukka lähti baarii ja me junnut himaa... Jouduin sit tulemaan taksilla, koska iskä ei jostain syystä "jaksanu" tulla hakemaan mua. Sain muuten Saaralta joululahjaksi ton raitaneuleen, noi korvikset ja ton huulipunarasvan. Ihanat. Have a great sunday! 

10 kommenttia:

  1. oi oletpas nätti : )) ja ihania joululahjoja oot saanu :DD

    VastaaPoista
  2. Iina ja Eve: Voi kiitos! Joo vähän myöhään vaihettii noi lahjat mun kaverin kaa :-D

    VastaaPoista
  3. Sä ooot super nätti! Oon sulle niin kateellinen:) Kivoja lahjoja;)

    VastaaPoista
  4. Ano: Voi älä ole! mut kiitoos! :-) niin mustakii hihi :-)

    VastaaPoista
  5. oiiiiii oot nii nättti lindseii<3

    VastaaPoista
  6. oon kuullu että oot hyvä laulamaan :-) voisitko laittaa tänne jonku videon missä laulat?

    VastaaPoista
  7. Ano: Haha no en mä nyt sillee, mut meil oli tänää sellanen esitys minkä videoin ni ajattelin sen pistää tänne :-)

    VastaaPoista
  8. Moi ! Lauloit tänää tosi hyvin ja ihanan biisin salppurissa! :)

    VastaaPoista
  9. Ano: Moikka! Vooi kiitoos! laitan siit itseasiassa kohta videon perään :-)

    VastaaPoista