2011/01/08

Your arms around me tight everything felt so right

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket 
Moikka! Meil oli tänään peli ja voin sanoo, etten oo ikinä pelannu noin huonosti ku tänää! Jäi kyl vähän harmittamaa, ku se oli kuitenki eka naisten peli mulle ja sitte se meneeki noin huonosti. Pelasin kärkee, enkä ollu sielkää ikinä ennen pelannu, et hyvin menee! Huomenna vois sitten yrittää herätä vähän aikasemmi, että jaksais sitte maanantaina sinne kouluunki raahautua. Eikä, tuntuu, et tää loma meni ihan liian nopeesti. Eiks tätä vois venyttää vaik sen parin viikon verran? Oishan se ihan jees. Mutta eipä mulla muuta, pitäkää kiva lauantai-ilta! :-)

9 kommenttia:

  1. hei mitä sä siis harrastat? :-)

    VastaaPoista
  2. Ano: Kiitooos! :-)
    Ano: Mä harrastan futista :-)
    Maiju: Vooi kiitos!

    VastaaPoista
  3. Hei voiks sulle kertooo postaus ehdotuksii??:-)

    VastaaPoista
  4. Ano: Saa kertoa todellaki! :-) Niitä mä oon kaipaillukki!

    VastaaPoista
  5. Tee postaus:
    1.Sun huoneesta
    2.Perheestä ja kavereista
    3.Sun päivän vaatteista, kerro mistä ostettu (sull on kivoi vaatteita koulussa)
    4.Sun harrastuksista
    :-)

    VastaaPoista
  6. Ano: Kiitos tosi paljon tosi hyvist ideoista, yritän alkaa toteuttelemaa mahollisimman pian! :-)

    VastaaPoista
  7. :-) no hyvä et oli hyviii ideoita:-D

    VastaaPoista