2011/05/28

I can't help myself it's the way I feel

Photobucket Photobucket Photobucket

Moi hanit! Kuvitelkaa, enää viis kouluaamua! Mut asiasta toiseen, eilen oli kivaa Jennin kaa. Värjättii mun tukka ja juoruiltii yömyöhään unohtamatta tietenkään syödä! Äsken katoin ton Last song-leffan ja se oli ihana! Tihrutin mä siinä parit kyyneleetki samalla...
Oikeesti tuli tässä vaan samalla mieleen, että jotkut vanhat papparaiset vois oikeesti hankkia elämän eikä tarvis nuorten tyttöjen takamuksia kyylätä! Torstaina kun olin keskustassa Even ja Sannan kaa, ni joku about 60-70 -vuotias mies tuli vaa takaapäin et "Tosi seksikkäät sortitsit sulla ;)". HYI. Ja mul oli kuitenki jalassa ihan normaalit farkkusortsit ja mustat sukkarit. Get a life.
Ainii ja me soooo happy, koska oranssi is gone! Ja nää on tosi kivan väriset mun mielestä. Noi kuvat vähän valehtelee, oikeesti nää on luonnonvalossa ehkä vähän kuitenkin vaaleemmat.

5 kommenttia:

  1. Linda noi hiukset on IHANAT <3

    VastaaPoista
  2. oot niin kaunis! Ja noi hiukset on ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Hyihyi se oli kauhee ku se hyökkäs sillee päin mä aattelin et se tulee ahistelemaa sua XD Mut noi hiukset on kyl tosi hyvät! :)))♥

    VastaaPoista
  4. Anna: Voi höpsistä, mut kiitos Anna! :)

    Sannaaaa::))): No älä vähän mä pelästyin! Hihi kiiiittiii! :)<3

    VastaaPoista