2011/05/02

Se tunne kun haluat olla suuttunut jollekkin ,mutta kun naurattaa niin perkeleesti

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Skodag! Sori oon vähän sluibaillu täst postaamisesta, mut mul on ihan pätevät syytki siihen. Ensinnäki vietin viikonlopun, eli vapun Kirkkonummella, toiseks lauantaina kun viel olin himassa, ni mul oli peli ja totatota treenejä.. Mut lupaan alkaa panostamaan jatkossa! Okei nyt alkaa kuulostaa jo siltä, ku koulumenestyksestä puhuis..
No kuitenkin Vappu meni kivasti Allulla ja sarja-avauspeli lauantaina meni kanssa tosi hyvin, tein jopa maalinki! Kaikist paras saavutus lauantaissa oli se kun ehin loistavasti junaan! Iskä jätti mut sinne tunnellin alle ja juoksin siitä sitten junaan ja just, ku olin astunu sisää ni se lähti. Huhu oon mä vissiin aika pro! Ja ainiin perjantaina oltiin kaveriporukalla grillailemassa Fannylla. Mulla tais ainaki mennä koko alkukesän makkarakiintiö täyteen. Mut nyt kiitos ja kuitti ja hyvää yötä! :-)

2 kommenttia:

  1. http://laura-welcometomylife.blogspot.com/2011/05/blogit-top-5.html

    käyppä kurkkaamassa :)!

    VastaaPoista
  2. Laura: voooi laura kiiiitos TAAS kauheesti!! <3

    VastaaPoista