2013/02/07

Damn, I really wan't to kiss you

joojooo

Mä oon viimepäivinä haaveillu yhä enemmän omasta tatuoinnista. Mul on ihan selkee visio siitä millanen siitä tulee, koska haluun, että sillä on joku merkitys mulle. Oon miettiny yläselkää ja kylkee. Toisaalta voisin haluta sen myös tonne haban sisäpuolelle, mut se vaan kuulemma sattuu ihan pirusti. Mutta kyllä se paikka vielä aukee ja sitten mä meen painattamaan sen vihdoin. Tänään mä värjäsin hiukset ja niistä tuli aika tummat, mutta onneks kerkee tässä vähän haalistumaan ennen kun on ens viikolla noi vanhat. Tuntuu, että on kauheeta säätöä niiden kanssa. Enkä mä osaa puoliakaan tansseista! No me mennään sitten varmaan ihan go with the flow. Ja ainiin, mun akillesjänne on tulehtunut... Joten tässä nyt vähän treenitaukoakin. Huomenna Monan kanssa jotain kivaa. Enää perjantai ja sit vihdoin viikonloppu! Moikka puput ja anteeks etten oo täällä nyt niin aktiivinen.(Mun ipsuki meni huoltoon, joten instagramiakaan en hetkeen pysty päivittelemään..) 

2 kommenttia:

  1. Jos et viel tiiä mis otat niin mene art tattoo centeriin! Pojat tekee todella hienoa työtä ja pääset tyytyväisenä pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaaa okei kiitti kiva tietää et mis on hyvii paikkoi otttaa :)

      Poista