2013/02/18

Prinsessapäivät 2013

DSC_0666
IMG_4151
DSC_0801
DSC_0817
DSC_0410
DSC_0614
IMG_1665
DSC_0044
IMG_4085
DSC_0650
DSC_0603
IMG_4179
IMG_4204
DSC_0496

Huh voin kyllä rehellisesti myöntää, että nää vanhojen tanssit oli yksiä mun elämän ikimuistoisimpia päiviä! En vaihtais noita hetkiä mihinkään! Vihdoin oli mun päivä olla prinsessa ja pitää hauskaa. Ja meillä oli ihan pirun hauskaa! Musta ei ainakaan löydy yhtäkään kuvaa, missä oisin tylsistyneen näkönen, kun koko ajan sai nauraa omille toilailuille. Mä tykkäsin mun meikistä ja kampauksesta tosi paljon ja koko ajan rakastuin tohon mun mekkoon entistä enemmän. Plus että mulla oli maailman paras tanssipari! Ahh kyllä näitä hetkiä kannattaa odottaa, sillä kyllä ne kaiken arvosia on. Näistä jäi niin hyvät muistot, ettei näitä voi muistella ilman, että alkaisi hymyilyttää. Voin jo varoittaa muuten teitä jo valmiiksi, että mulla on näitä kuvia ihan hitosti, joten voi olla, että näitä tänne ilmestyy vielä muutama satsi! ;-)


Tässä on vielä meijän oma vanhojen tanssi. Oli ihan pirun hauskaa, ni vedinki niin fiiliksellä, että yhessä vaiheessa oonkin ihan väärinpäin! :-D Pikkuvikoja...




13 kommenttia:

  1. mä tykkään sun kampauksesta niin paljon! :)

    VastaaPoista
  2. Epäonnistuko sun tekorusketus?

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja huikee toi tanssi haha !!! :D

    VastaaPoista
  4. Lindaaa <3 Mun blogissa on sulle haaste, vaikka siinä ohjeissa sanottiinkin että vain niille joilla alle 200 lukijaa :D jos vaan kerkeet joskus tekemään :) miss you <3 ja saat wanhoista kuvia heti ku saan muistikortin takas.

    VastaaPoista
  5. On kyllä aika ruma rusketus.. läikikäs. ihme jos et itse huomannut. Myös meikki on minusta sotkuinen. pääasia kuitenkin, että itse pidit lookistasi. Pahoittelut negatiivisesta kommentista, mutta kai täällä saa mielipiteensä kertoa.

    VastaaPoista
  6. voiei, myötähäpeä...

    VastaaPoista
  7. olet ollut tosi upeana! missä kävit laittaa kampauksen ja meikin? osaatko suositella jotain paikkaa lahesta tänä vuonna tanssivalle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos!! <3 Tuli heti ikävä tansseja kun katoin noita kuvia!! Mutta mä kävin laittaa kampauksen Salon Mazic-nimisessä kampaamossa. Siellä on kyllä tosi taitavia kampaajia ja mukavia ja nuorekkaita, kannattaa varata ajoissa sieltä, sillä viimevuonna ainakin tosi moni kävi laitattamassa siellä :-) Meikin tein ekana iltana itse ja sitte silloin varsinaisena päivänä (jolloin suurinosa noista kuvista on) kävin siinä mikä on Saint Louis Storen yläpuolella, nimee en nyt tähän hätään muista! Sekin oli kyl tosi taitava meikkaaja, vaan et laitto mun naaman ihan valkoseks :s Toivottavasti oli jotain apua tästä :-)

      Poista