2011/11/24

At some point, you have to realize that some people can stay in your heart but not in your life

IMG_4766
IMG_4769-tile
IMG_4767
Heippa kaikki siel ruudun toisella puolen! Tänään mulla oli fysiikan koe ja sormet ristissä toivon täällä, et läpi pääsisin ni sitte ei tarvitsis enää ikinä niitäkään kirjoja avata! Huomenna oiski matikka ja tota.. Oon mä vähän yrittäny lukea, mut kieltämättä toi postilaatikkoon tipahtanut Demi oli pikkasen mielenkiintosempi. Rukoilen, et Maolist löytyis kaikki tarvittava.. Tänään pitkästa aikaa olin Mimmin kanssa ja huhu ei kiitos enään ikinä sitä vaatekriiseilyy, mitä tänää tapahtu! Ootteko muuten huomannu, et aina kun ettii ettimällä jotain vaatetta ni ei löydy, mut just sillon ku ei tarvis tai ei oo rahaa ni kaikki ihanimmat tupsahtaa suoraan naaman eteen. Eipä mulla mitään ihmeellistä, heij på er!

6 kommenttia:

  1. tuo on niin totta tuo vaatehomma!!!!

    VastaaPoista
  2. on kyl pakko sanoo et sul on ihan törkeen siisti blogi :) ! oon lukenu tän varmaa kymmene kertaa koko blogin läpi :D

    VastaaPoista
  3. Ano: Vaau oikeesti? :o Ihana kommentti piristit mun päivää, kiitos!! :)

    VastaaPoista
  4. oikeesti oikeesti :)

    VastaaPoista