2011/11/11

While someone breaks your heart, another someone is waiting to fix it

IMG_3649
IMG_3758
IMG_3265
IMG_2809
IMG_4279
IMG_3489
IMG_3452
IMG_3497
IMG_3412
IMG_3521
IMG_3506
IMG_3343
IMG_2795

Moi! Sorit tästä hiljaiselosta taas, mulla on ollu nyt vaa vähän kaikkea, ni on jääny, eikä oikeestaan ehtinytkää. Mutta koitan parhaani mukaan päästä postailemaan aina vaan ku ehin ja on materiaalia. (materiaalin puutetta ei tuu varmaan ainakaan seuraavaan sataan vuoteen, noita Barca kuvia meinaa riittää...) Kohta mä lähen mun kummien kaa niiden mökille ja vietän viikonlopun siellä. Ihanaa päästä vähän rauhottumaan! Mutta palaillaan, laters ihanat!

9 kommenttia:

  1. maailman ihanimman korkkarit! ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  2. NOI KENGÄT!!!!!!!!!!!
    mistä ostit paljon makso?! pakkosaada

    VastaaPoista
  3. ei enää barca kuvia.. tulee niin muistoja mun matkalta :D

    VastaaPoista
  4. Ano: Voi kiitos ihana! :)

    Ano: Ne on blancosta ja 30e!! harmi ettei suomes oo...:(

    Enna: Hahahha mulla on niiit niin liikaa! :D

    Eel: Kiitti ella! :)

    VastaaPoista
  5. ihanii kuvii !:) ja noi korkkarit.. !!

    VastaaPoista
  6. Ano: Vooi kiitti!! :) jooo ihanat, viel en oo päässy kokeileee mut kyl täs viel jokupv ;)

    VastaaPoista
  7. mistä toi ihana punanen jakku on?:-)

    VastaaPoista
  8. Ano: Se on Stradivariuksesta :)

    VastaaPoista