2011/11/15

Saving sweet texts and reading them when you can't sleep

linseeiii 142
linseeiii 143-tile
Mun rakkaustakki!Eilen havahduin, kun tarulta tulee chätissä viesti:"Linda hei, ryhdistäydy sen sun blogis kaa" tajusin, et oikeesti oon postannu melkeen kerran viikkoon sen syysloman jälkeen. En tajuu on vaa jotenki ollu tosi kiireistä, enkä oo hirveesti jaksanu miettiä tätä, kun on ollu muutenki tosi paljon asioita ja oon huomannu sen, että mä oon stressannu. Ihan oikeesti stressanu, vaikka mä en ikinä stressaa asioista! No nyt kuhan koeviikko alkaa ja loppuu ni luulis rauhottuvan. Ja biisinki keksin sinne idolsiin, jonne ihan oikeesti aion rohkeesti mennä kokeilemaan :p Ja tänään Sanna teki mulle _ihanat_ kynnet, joista huomenna laitan ehkäpä kuvaa! Mutta nyt voisin mennä suihkun kautta syömään. Puspus!

9 kommenttia: