2012/01/14

Can you feel this magic in the air, it must have been the way you kissed me

1. Aukaise neljäs tiedostokansio, missä säilytät kuviasi
2. Aukaise kansion neljäs kuva ja julkaise se blogissasi
3. "Selitä" kuva
4. Haasta kolme muuta bloggaajaa
135

Hahaha vooi näitä aikoja! Tää tais olla Saaran synttäreiltä ööm vuos takaperin marraskuussa! Haha eikä toi mun tukka ja sannuli älä tapa mua!! Eipä tässä kai muuta selitettävää oo, kivaahan meillä tais kuitenki olla! ;-) 
Ja mä haastan EnnanHennan ja Tiian!

6 kommenttia:

  1. Huuuu et näytä iteltäs!! Mäkin teen tän joskus sitkun saan aikaseks ostettuu kovalevyn ja saan mun kaikki kuvat siirrettyä toiselta kovalevyltä siihen. hah sitö odotellessa :D

    VastaaPoista
  2. Enna: hahhaha nonii vuostakaperin olin ihan erinäköne! :D mutjee! :D

    VastaaPoista
  3. mitääähhh en ees tunnista kumpi oot noist :DDhuhhu.. mut jeppis meikä tekee tän varmaa huomen ;)

    VastaaPoista
  4. Henna: Hahhah toi vasemman puoleinen!;) hehe:)

    VastaaPoista