2012/01/05

That awkward moment when you've already said "what?" three times and still have no idea what the person said, so you just agree

IMG_6325-tile
IMG_6333
IMG_6387
IMG_6345-tile
IMG_6338
IMG_6356
IMG_6378
IMG_6372
IMG_6337
IMG_6388

Postausta vihdoin!! Tänään aurinko näyttäytyi hetken aikaa ja pitihän se nyt sit käyttää hyväks! Tänään mulla oli äikässä tietokirjan esitelmä ja arvatkaa, kun olin sitä vaivalla aamulla väsänny niin tietty olin tehny väärin. Ei äidinkielen tunnilla varmaan saakkaan tehdä esitelmää englanninkielisestä kirjasta...Ei, en ole idiootti. Tajusin myös, että mulla on sikana portfoliotehtäviä, mitä ois pakko pikkuhiljaa saada tehtyä, ettei ne kasaannu. Sanoo Linda, joka vielä viimesenä iltana tajuaa, ettei ole tehnyt yhtäkään.. Mut nyt pidennetty viikonloppu jesss!! Ja kivoja suunnitelmia kehitteillä! Nyt morjes ja hyvät torstai-illat kaikille!

12 kommenttia:

  1. aah ihania kuvia susta.. taas !

    VastaaPoista
  2. Oot oikeesti paras ja vielä nättikin!:) Mulla on vielä vähän lomaa jäljellä ja munkin pitäs alkaa tekeen kouluhommia ettei kaikki mee ihan plörinäks! Mulla ois kanss tiedossa toi äikän ei-kaunokirjallisen kirjan esitelmä, mistä kirjasta sää pidit sen? Meillä kyllä sai olla kai enkunkielinenkin :)

    VastaaPoista
  3. Emilia: Ooi kiitos paljon!:)

    Enna: Haha höpsis mut kiiitti!:)

    Ellu: Hahaaa aww ihana! Nii no sama kans nyt ku on tää pidennetty viikonloppu, mut ei noi kouluhommat nyt ihan maistu...No mä tein tosta True Whit kirjasta mikä on se Whitney Portin kirja:) Se oli tosi hyvä harmi vaa ku enkuks.......:D

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ja ihanat hiukset sulla! :-)

    VastaaPoista
  5. minkä biisin sä lauloit idolsissa?:)

    VastaaPoista
  6. Ano: Bonnie Ryatt-I cant make you love me:)

    VastaaPoista
  7. oot upee nääis kuvis!

    VastaaPoista
  8. mistä oot ostanu ton laukun? :)

    VastaaPoista
  9. oi vitsi kui hienoi kuviii !! :)) oot tosi kaunis <3 mist toi musta kauluspaita on ?

    VastaaPoista
  10. Ano: Vooii kiiittii!:)

    Ano: Se on Barceloonasta jostain semmosesta laukkukaupasta:)

    Ano: Apua kiitos<3! Ja hennesistä joskus ostin :)

    VastaaPoista