2012/01/20

What doesn't kill you makes you stronger every time


Demi Lovato-Give your heart a break

Adam Lambert-Better than i know myself

Jason Mraz-I won't give up
IMG_6464

Muutamat tän hetken lempparibiisit ja yks yksinäinen peilikuva.. Tänää pyörin Hennin ja Mimmin kaa keskustassa ja _taas_ löydettiin ittemme sielt Subista... Oi miks mä rakastan ruokaa!? Ja ostin ittelleni semmoset ihanat vihreet kollarit. Tosin en oo ihan varma, onko ne yöhousut vai ihan vaan kollarit...Koitin myyjältäki kysästä, mutta ei sekään tiennyt. Sitä mä vaan, että saapahan ihmiset sitten hyvät naurut, kun kattovat, että mä kävelen yöhousut päällä koulussa... Noh kollarit tai ei, käytän silti! Asiasta kukkaruukkuun, saan uuden puhelimen ja nyt mulla on kamala valinnan vaikeus.. I phone 4 vai Samsung Galaxy s2?? Kertokaa ihanat mielipiteitä ja jos on jotain omii kokemuksia niin ottaisin niitä mielelläni vastaan! Pus!

19 kommenttia:

  1. mielettömän nätti oot! ja kyllä oon iphone 4 kannalla, simply the best :)

    VastaaPoista
  2. ei oo omii kokemuksii mut mä ehkä ottaisin samsungin:-)

    VastaaPoista
  3. Mulla oli samanlainen valinta edessä ja mä päädyin serkun perusteluilla galaxy s2:seen :D On kuulemma ominaisuuksiltaan täysin samanlainen kun iphone 4s, mutta paljon halvempi ja kuulemma androidille saa enemmän ilmaisia sovelluksia.. Noista ominaisuuksista tai teknisestä jutuista muutenkaan en hirveesti tiiä, kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole, mutta hyvin on mun vauva nyt kuukauden päivät melkein toiminut. Ehdottomasti suosittelen :)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi Linda! ja suosittelen Iphone 4!! ;)

    VastaaPoista
  5. mul on se iphone 4s ja oon tyytyväinen! siin on se app store mist voi lataa kaikkee ja muutenki se on helppo sitteku siihen tottuu!
    huonoi puolii iphones on se ku se tippuu ni saattaa hyvinki mennä säpäleiks se näyttö :D mul se on tippunu pari kertaa, ei kyllä mistää kauheen korkeelta ja ei oo menny rikki. jos iphonen hommaat ni suosittelen ostaa suojakuoren se oikeesti pehmentää iskua ja suojaa sitä kännykkää kun se tippuu! ainaki toimii mulla :)

    VastaaPoista
  6. Hehe ite iPhone 4s:n omistajana tietenki suosittelen sitä ;) tässä mä datailen mun murulla parasta aikaa ! No ei mut ku aluks totuttelee ni tähän kyl oppii !:)

    VastaaPoista
  7. miulla on samsung galaxy s2 ja se on toosi hyvä! =) suosittelen!

    VastaaPoista
  8. just kiva postaus :) ja iha btw. oon vähä uusavuton, mut miten saat noi biisit tollee näkyy ? ku mulle tulee vaa ne youtuben ankeet videot pikkusina..... :D

    VastaaPoista
  9. Mä selailin tossa sun blogias, ja mulle tuli semmonen juttu mielee, että kun sullahan oli ihan tummat hiukset, niin kävitkö kampaajalla ottaa jotain raitoja vai otitko värinpoiston vai mitä, kun sä sait blondin? Mulla on nimittäin tollanen tilanne, enkä tiiä mitä mä teen ;D kiitti vastauksest jo etukätee!

    VastaaPoista
  10. A: Vooi kiitos!:) Nii aika moni sanoo! :)

    Emilia: Apua nonii ku mua houkuttelis molemmat..:p

    A: Hehe! :-D

    Juuli: Nii moni on sanonu, ettei niil hirveesti eroi ookkaa... siks en osaakkaa valita! :-D

    Madeleine: Vooi kiitti madde!:)

    A: :))

    A: Niii mua pelottaaki se et rikon sen heti.....mut nii just hyvii noi kaikki toiminnot sun muut :p

    A: Apua käy nyt vähän houkuttelee tooi... :p

    Sanna: aijaa no kivaa!:)

    Ama: Kiitti! No siis meet youtubee ja sielt sen videon alta se jaa ja sitte upota ja sit siihen aukee se html-koodi juttu ni kopsaat sen ja liität tohon ku kirjottaa postausta ni siihe html-kohtaa ja sitte muutat sielt sen ekan numeron mikä siin koodis on ni siks mikä sul on kuviel leveys, esim mulla 750 ja sitte se toinen numero ni laitat 27 ni sit siit tulee pelkästään tommonen pieni :D Toivottavasti saat ees jtn selvää tästä :-D

    A: No siis mul oli aikamoinen projekti juu tän tukan kaa... Ekaks leikkasin ne pitkät hiukset ku pitkist en ois ikinä saanu blondeja! No sit kävin ostaa pari värinpoistoo ja sittehän näistä tuli ihan oranssit. Muutaman päivän päästä värjäsin taas uudestaa mut ei hirveesti auttanu.. No sitte päätin, etten haluu olla päättäreissä oranssitukkanen joten värjäsin semmosel ihan vaaleen ruskeel tai semmosel ni niist tuli semmost ettei ne ollu vaaleet mut ei ruskeetkaa :-D No sitte musta tuntu et se väri jotenki haalistu ja sielt alt alko paistaa se oranssi ni vedin sit päähän semmosen sävyttävän shampoon mikä on tarkotettu ruskeille ni sitte niist tuli ruskeet.....Mut siitä ne sit vaaleni ku kulu ja kesän aikana en värjänny kertaakaa tukkaa se oli sillon semmone oman värinen, ei vaalee mut ei tumma. Ku koulut alko päätin sitte mennä kampaajalle ja otin sitte hupulla kokopään raidat ja sitte musta tuli blondi=) sen jälkee oon värjäilly kotona kaupan väreil ja käyttäny hopeeshampooota:)

    VastaaPoista
  11. iphone 4 ;-) voin kyseisen puhelimen omistajana kertoa, että kun iphoneen kosket, et halua enää koskaan mitään muuta puhelinta! se vaan on niin tajuttoman hyvä ja monipuolinen kaikin puolin :)

    http://once-real.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Jenni: Apua nyt näide kommenttien myötä oon tainnu pikkasen juu kallistuu ton i phonen puolee :pp

    VastaaPoista
  13. ite omistan i phonen ja mä en tästä tykkää yhtään. tää on ollu mulla kohta jonku pari kuukautta ja nyt jo ihan hajalla, vaikka oli suojakuori ja se näytönsuojakalvo niin silti hajosi näyttö kun ekan kerran puhelin putosi. niin ja tää puhelin (mulla ainakin)sammuu kun on about 10 astetta pakkasta :s en suosittele!!

    VastaaPoista
  14. Ano: Eihäääään :oo no vooi hitto!! Mulla on jo varauksessa se tulossa....... :----D

    VastaaPoista
  15. Must tuntuu et applen tuotteis on asennettuna joku itsemurhasysteemi, et jossai vaihees niille tulee totaalikuolema, ja pitää viiä huoltoo ja se maksaa sit jos ei oo enää vakuutust! justjajust sain omani pelastettua kuolemalta :(

    VastaaPoista
  16. Ano: mitäääää! toi kuulostiki jo niin pelottavalta et apua!!! toivottavasti mul ei käy sillee :o

    VastaaPoista
  17. I'm not sure exactly why but this weblog is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll
    check bаck latеr on and see if thе problem ѕtill exists.
    Check out my website - prnewswire.com

    VastaaPoista