2012/02/20

Mitt liv är mitt Jag vill gå min egen väg Inte leva någon annans dröm Snälla lämna mig ifred

IMG_9303
IMG_9073
IMG_9155
IMG_9087
IMG_9082

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få



Näihin biisin sanoihin vaan sen verran, että aloin melkeen nauramaan äsken ääneen ittelleni, kun aloin miettimään, kuinka tyhmä oon joskus ollut! Pienenä mä melkeen häpesin sitä, että osasin puhua ruotsia. Sitä, että mä olin suomenruotsalainen erilainen kun muut. Ala-asteella, kun äiti tuli hakemaan mua ja kysy miten koulupäivä oli mennyt, mutisin hiljaa jotain, koska en tykännyt muiden kuuntelevan, kun puhun ruotsia. Nykyään mä melkeempä haluan puhua esim. puhelimessa niin, että muut kuulee. Kuinka macee fiilis se on, kun lopetat puhelun ja katot kaverin ilmettä, kun se kysyy "mitää puhutsä ruotsia??" Haha jep, mä oon niin onnellinen, että mun äiti on puhunu mulle pienestä pitäen tätä, koska nyt mun on miljoona kertaa helpompaa, kun muiden! Ja kuviin liittyen sen verran, että oonkohan mä tulossa hulluks tätä kesää ootellessa. Sanokaa, että se on normaalia hillua täällä kotona uudet kangastossut ja farkkusortsit jalassa! Anyone?


11 kommenttia:

  1. noi kuvat on niin kivoja!:) voi että musta ois ihanaa jos oisin suomenruotsalainen ja oisaisin puhua kunnolla ruotsia!:D oon kateellinen..

    VastaaPoista
  2. noi kuvat on niin kivoja!:) voi että musta ois ihanaa jos oisin suomenruotsalainen ja oisaisin puhua kunnolla ruotsia!:D oon kateellinen..

    VastaaPoista
  3. Musta ois ihana osata puhua ruotsia tosi hyvin, se on niin nätti kieli! Olin hirveen ruotsivastainen, kun seiskalla alotin ruotsin opiskelun, mutta nykyään tykkään siitä paljon, jopa enemmän kun enkusta ja se on mun mielestä helpompaakin :D Se on niin kiva kuunnella, kun jotkut puhuu ruotsia hyvin! Eli tosissaan, hyvä että oot tajunnut olla ylpeä suomenruotsalaisuudestasi :)

    Niin ja mitä kesän odottamiseen tulee, täällä on kyllä toinen samanlainen! Tosin ainakaan tällä hetkellä en tarkene shortseissa hypellä.. :D

    VastaaPoista
  4. mitä mä oon aina sanonu?! hölmöö

    VastaaPoista
  5. Mäkiii tahon olla kakskielinen!! :(

    VastaaPoista
  6. niin tiedän ton tunteen :D täällä vaihos ollessa kun puhun puhelimessa suomee kaverin kaa niin tulee niin ihana voittajafiilis kun kukaan ei ymmärrä ja varsinkin kun täällä ausseissa on harvinaisuus, että osaa muuta kuin enkkua :D

    VastaaPoista
  7. TIIA: voi kiitti!:) haha oon kuullu tota muiltaki ja nii tää on tosi jees :)!
    Juuli: niii muistan ku seiskal kaikki oli!! Oli sit kiva kuunnella vierest ku kaikki valittaa kuin paskaa se on :-D mut mäki oon oikeestaa aina muutenki tykänny kielist ja ne on ollu mulle sillai ihan helppoja, varsinki ruotsi!:) haha no hyvä!! Haha emmäkää mut tänää oli eka nahkatakki päivä joten kesä on jo vähääään lähempänä!!;-)
    Saara: hahaaa no älä viitti!!:-D
    Ano: hahaa noniiii :-P
    Ano: niiii haha voi höpötellä mitä vaa ettei muut tajuu! Tosin nykysin kaikki tajuu ainaki vähäsen.... Mut mitäää ootko ausseis vaihossa? Im sooooooo jealous!! Toivottavasti siel on paljon kuumii aussipoikii ;-)!!

    VastaaPoista
  8. jejejeee!! linda heii älä mitää häpee et puhut ruotsii toisena äidinkielenäs :DD mä palpattelen sun kanssa myös ni et oo iha yksin ;)

    ps. sun tukka on kasvanu iha hirveesti ja mäkii haluun jo kesän :( kelaa.. siit tulee 2 vuotta ku oltii iha pienii palleroita parinpellossa.. hui :D <3 love u!
    -mimmi

    VastaaPoista
  9. Mimmi: Hahha emmä häpeekkäää ja ihanaa palpatelaa yhes! ;) Hihii mäkiin! Ja älääää!! IKÄVÄ SINNE! elämän parhaita viikkoja silloin siellä! Luv u <3

    VastaaPoista
  10. nyt on talvi ! miks sun kaikki kuvat on otettu jostain kesä 2009......

    VastaaPoista
  11. Ano: Nää kuvat on kyl viimekesältä eli 2011 :D mut nii totta nyt on talvi, mut kai sitä kesääki saa joskus muistella? :)

    VastaaPoista