2012/02/12

Soudellaan soudellaan

IMG_7256
IMG_7292
IMG_7360
IMG_7317
IMG_7320
IMG_7365
IMG_7400
IMG_7350
IMG_7384

Oloj... Eiku iltoja! Tää viikonloppu on menny mukavasti ja ehkä vähän liianki rattosasti. Perjantaina oltiin Martin ja jyrin megapippaloissa ja eilen Star of the stadiumissa ja sitten sieltä Annin synttäreille. Tää päivä onki sitte vaa löllöilty. Pää on taas niin jumissa, et huhu. Taidan potee nyt ton kipeyden, mitä en kiireiltäni viikonloppuna ehtinyt! Ja hei huomaatte ehkä, et tein muutamii ulkoasu muutoksia tässä tänään. En oo vielä tähänkään oikeestaan ollenkaan tyytyväinen, mut kävi ahistaa jotenki se vanha ulkoasu niin paljon.. Kertokaa hei jotain vinkkejä tai jos on mielipiteitä, että oliko se vanha parempi vai tää? Toivottavasti kaikilla teilläki oli kiva viikonloppu ja ei muuta ku kohta puolin vois laittaa nassuu tyynyy ja tutimaa! 

7 kommenttia:

  1. no jotainn värii pelii saakeli

    VastaaPoista
  2. edellinen oli paljon parempi! ainakin jäin kaipaamaan mustaa fonttia, tällä hajataitolla kun on niin hirmu vaikea tota harmaata nähdä... ;D

    VastaaPoista
  3. Ano: Okei hups nytku itekki katon ni tosi tylsälle näyttää :D:D

    Ano: Okeei! Joo koitan mun kaverilt saada mun ihan vanhimman html-koodin ku siin meni kaikki paljon paremmin ku nyt täs menee noi tyhmät reunat enkä tyksi niist yhtäää!! :D

    VastaaPoista
  4. mä en kestä ton sun kaverin jolla on musta jumpin silmiä.. voi ne silmät myös auki pitäää ku toinen silmä raottaa auki joku 1mm!

    VastaaPoista
  5. Ano: Häh? mun silmissä taitaa sitte olla myös vikaa ku en mitään tollasta huomaa :-D

    VastaaPoista
  6. hyvä ano!! mä oon niin samaa mieltä et mun toises silmäs on jotai vikaa :DD just puhuttii linsein kaa siitä!!

    VastaaPoista