2012/06/21

Everything start from something, but something will be nothing, if your heart didn't dream with me

IMG_2839
IMG_2822-tile
IMG_2851
IMG_2833

Mä oon nyt pohtinu viisaan pääni puhki kaikkia juttuja ja oon tullut siihen tulokseen, että oikeesti ku jengi ressaa kaikista jutuista ja valitetaan, että miks kaikki ihmissuhteet on niin vaikeita ymsyms, niin oikeestihan kaikki ne vaikeudet johtuu meistä itestämme. Me ei sanota juttuja suoraan vaan pohditaan niitä iteksemme ja sitten päätellään jostain pienistä jutuista ihan vääriä ja syntyy väärinkäsityksiä. Jotkut taas tykkää käyttäytyä niin, ettei mistään voi olla varma, eikä omia oletuksia kannata uskoa. Tän seurauksena tullaan siihen tulokseen, että eikö olis vaan sata kertaa helpompaa vaan sanoa asiat suoraan? Hei mä tutustuin just uuteen tyyppii ja se vaikuttaa siltä, että siihen vois halutakkin tutustua lähemmin, niin miksei sitä voi sanoa suoraan? "Hei sä vaikutat kivalta, voitaisko tutustua paremmin?" Tai tykkäät jostain henkilöstä niin sanot sille sen? Sillonhan toinen osapuoli voi joko todeta, että niin mäkin susta, tai että no sori ei mua kiinnosta. Tosin tää suorapuheisuuskaan ei ratkase sitä ongelmaa, sillä jos nyt kokeiltaisiin ja mentäisiin jollekkin sanomaan, että hei mulla on tunteita sua kohtaan, mitä sä tunnet mua kohtaan? Niin se varmaan pelästyis ja se juttu taitais jäädä siihen? Me ollaan vaikeita ja se on varmaan vaan pakko myöntää. Ja vaikka kuinka joku viisas ihminen pohtisi näitä asioita vaikka kuinka kauan, tuskin se sais yhtään erilaista diagnoosia, kun mäkään näillä mun keskivertoihmisen aivoilla. Haha en yritä tällä nyt mitään maailma pelastaa, kuhan kirjottaa ajatuksia ylös, koska musta näin olis vaan niin paljon helpompaa!! 

9 kommenttia:

  1. Kaunis ja vielä tosi fiksuki! Ois kiva tuntee sut iha IRL

    VastaaPoista
  2. Jooo!! Oon miettiny itekki niiiin kauan et olis vaa helpompaa aina ku sanottais asiat suoraan! mut ei se aina silleekää toimi.. Mut joo, ite yritän aina sanoo suoraan, vaikka jotku siitä välil loukkaantuukin, nii musta on silti parempi niin :)

    VastaaPoista
  3. millon oot värjänny tukkas punertavaks :-)? ja ois kiva kuulla lisää niit sun tuloksii mitä siit dieetist tuli ku oon kans miettiny josko aloittais sen gfg!! :-)

    VastaaPoista
  4. Wäää kuinka vaikeita me ollaaa :DDD

    VastaaPoista
  5. tosi hyvii pointtei sun tekstissä! oon ite aatellu tätä samaa, ja mieleen tullu seuraukset. et jos sä oikeesti menisit ja sanoisit jollekki jätkälle et "hei oot mukava ja oon kiinnostunu susta" ni se jätkä vois kertoo asian kavereillee ja sen jälkee tälle "tunnustuksen tehneelle" naurettais. ihan perseestä, eikö?

    VastaaPoista
  6. Ano: Voi kiitos!! Oot varmaan ensimmäinen kuka mua on koskaan sanonu fiksuks... Apua kuka oot, tuu toki juttelemaaan?:)

    Ano: Niimpä! Kaikki ois niin paljon helpompaa ku ei tarttis kelaa, et mitä vaikka joku kenenstä ite on kiinnostunu ni kelais susta ku vois sanoa suoraan ja vältyttäis kaikilta väärinkäsityksiltä :-D

    Ano: Värjäsin tolloin ku laitoin ton viimepostauksen!:) Ja ööm no tällä hetkellä ei oo enää mitä tuloksia ku repsahin.... MUT kahen ekan viikon jälkee ku pidin tosi hyvin kiinni siitä, ni kyl huomas et oli kiinteytyny masu ja jenkkikset ja reisiäkin :) Mut sit mulla meni pilalle ku tuli se tanskan reissu missä oli pakko syödä :-D Joten jos vaan on kärsivällisyyttä ni kyllä kannattaa, muutenki tuntu palljon paremmalta kun oli syöny terveellisesti :)

    All and more: No älä viitti :D:D

    Ano: Kiitti!:) No älä viitti, tai sit ne ois silleen et hui kuinka ahistavaa toi on :D:D mut sit jos oikeetsi vois sille ihastukselle heti sanoo, ni ei ainakaa tuhlais aikaansa enempää jos se ei tuntis samoin? :D

    VastaaPoista