2012/06/16

You're single. I'm single. Coincidence? I think not.

page
cheerstoo
pagelökaes

Hahaa värjäsin tänään mun hiukset, niin kuin tossa yhdessä kuvassa näkyykin. En tajuu, kuin oon kuin joku kalkkilaivan kapteeni, mutta siinä nyt samalla kuvaa mun meikittömästä feissistä! Muut kuvat on räpsitty tässä kuluneiden päivien ohella. Tää viikko on menny tosi nopeeta tahtia ja keskiviikosta eteenpäin on ollut ihanan chilliä, kun torstai ja tää päivä on ollu vapaita. Keskiviikkona hönäiltiin kispissä kavereiden kanssa ja torstaina meillä oli peli Kuopiossa ja nyt kyllä tultiin kotiin ekaa kertaa tällä kaudella hävinneenä. Voin sanoa, että vitutus oli aika korkeella koko sen pitkän kotimatkan ajan! Tänään oon sitten ollut pitkästä aikaa Lauran kanssa ja nyt illalla kattonut Ruotsin ja Englannin peliä valmistautuen samalla huomiseen kotipeliin. Oli kyl suuri vääryys et Ruotsi hävis ja tippu samalla kisoista pois! No huomenna me mennään ja otetaan se voitto kotiin, niin voi hyvillä mielin jatkaa sitten illan viettoa mun tytsyn kanssa! Öitä murut!

9 kommenttia: