2012/06/23

You should have opened your eyes and seen, that I was crazy about you

IMG_3056
IMG_2881-tile
IMG_2874IMG_3019-tile
IMG_2974
IMG_3031
IMG_3015
IMG_2989
IMG_2956
IMG_2949-tile
IMG_3085
IMG_3075-tile
IMG_3066

Eilen ei kerätty seitsemää eri lajia kukkia ja laitettu niitä tyynyn alle. Olis ehkä kannattanu, sillä näin ihan täydellistä unta yli-ihanasta miehestä, joka ei luultavasti koskaan tule olemaan mun. (jos joku ei tajua tota kukkajuttua, niin lapsena juhannuksena aina laitettiin 7 eri kukkaa tyynyn alle ja sitten se kenestä sä näit unta oli sun tuleva poika/tyttö. Haha vielä ei oo tosin toiminut!) Eilen oli ihana ilma! Ja vietin kivan juhannuksen mun ihanien tyttöjen kanssa! Heitettiin myös talviturkit, eikä edes ollut niin kylmää! Aamulla paisteltiin vohveleita aamupalaks ja laitettiin suklaanaamiot naamaan. Nyt on kyllä sellanen väsymys, että tänään mä taidan vaan lagittaa kotona ja kerätä voimia. Toivottavasti teillä kaikilla oli kiva juhannus!
P.s että muuten jotkut ihmiset osaa olla mulkkuja!! 

8 kommenttia:

  1. Samaa mieltä kyllä moni poika on mulkku! ärsyttää.. Toisin ku sinä oot kaunis ja täydellinen. Oon lukenu sun blogia alusta asti jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  2. Millanen juhannus sulla oli? :) Jotku jätkät tietenki ollu mulkkuja..
    Ps. Tykkään sun blogista tosi paljon ja luen joka päivä sun kuulumiset :), mut voisitko kertoo enemmän jotain vinkkejä meikkien suhteen, kaipaisin vähän apua..

    VastaaPoista
  3. Sulla on ihanat sortsit ja hiukset <3 kiva blogi :)

    nakedrunner.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ano: No älä viitti! Niistä on moneks... Ihana kuulla, että oot ollu messissä alusta asti, ja kiitos paljon! mut pyh en oo lähelläkään täydellistä!:)

    Ano: Ainahan ne on? eivaa, kyllä ne osaa olla ihan kivojakin..:) Mut mulla oli ihan kiva juhannus! Grillailtiin tyttöjen kanssa meillä ja lähettiin kattoo satamaan kokkooo ja hengailemaan! ei mitään ihmeellistä:) Ja mahtavaa kuulla, kiitos!:) Mä en oikeestaan tiiä mitä voisin vinkkailla, kun mulla on aina niin perus meikki, eka ihon pohjustus, sitten varjostukset ja korostukset ja kulmakynää ja ripsariii :s

    Jenni: Voi kiiitooos ihan hirveesti!:)

    VastaaPoista
  5. Tääällä odotellaan jo sitä lauluvideota!! Koskas ajattelit pläjäyttää sen tänne bloginki puolelle:)? Mikä muuten sun youtube tilin nimi on?

    VastaaPoista
  6. tää kuulostaa hassulta mutta rakastan sun poskia! ja oot muutenkin niiiin söpö:-)

    VastaaPoista
  7. Ano: Noku oon yrittäny latailla sitä nyt jo muutamaan otteeseeen mut se ei lataa sitä! Koitan nyt joku pv saada ladattua! Ja se on sometimesitshardtobe :-)

    Anu: Voi kiitti :-)

    Ano: Hahhaa niin kuulostiki!! Mut kiitos, ite en tykkää mun poskista yhtäääN!! tämmöset pullaposket :-) Hihi mut kiitos paljon :-)

    VastaaPoista