2012/08/03

One boy, thousand feelings

Moikka! Ajattelin nyt tulla jonkinmoista ostos-postausta teille läväyttämään, kun en noita Tallinnan kuvia jaksanut alkaa vielä muokkailemaan! Toi reissu oli tosi kiva! Lähettiin aamusta täältä ja palattiin illalla takasin. Onneks löytyi kaikkea kivaa ja seura oli parasta! Tais sitä rahaaki jonkun verran palaa...


IMG_4136
IMG_4140

Tän hajuveden ostin laivalta maksoi about sen viiskymppiä. Oon jo pitkään halunnut just ton tuoksun ja nyt ajattelin sit vihdoin hommata sen! 

IMG_4161

Tämä ihanuus löytyi Zarasta! Joku kolmisenkymppiä maksoi tuo.

IMG_4144

Mä oon oikeesti hulluna kaikkiin trikoo ja kollarisortseihin, joten olihan mun nyt pakko yhet semmosetki hamstrata mukaan. Noi oli Zarasta ja sen kakstoista euroo. 

IMG_4149
IMG_4148

Haha otimpa huonot kuvat tästä topista, kun saan sen näyttämään ihan joltain yöpaidalta! Toi on kuitenkin ihana ja siinä on tommoset söpöt niitti yksityiskohdat selässä. Zarasta kuustoista euroa.


IMG_4163

Tää neule tais olla ainut ostos jostain muualta kun Zarasta, hupsis... Tykkään, kun toi on tommonen läpinäkyvä ja ostin tarkotuksella ton isolla koolla, kun haluisin siitä tommosen löysemmän! Tämä Stradivariuksesta kolmekymppii. 

IMG_4150
IMG_4158
IMG_4159

Minä+vaaleanpunaiset farkut? Oi kyllä! Zarasta neljäkymppii.


IMG_4173

Ostin noita hiusvärejä kolme, kun yks maksoi kappaleeltaan balttiarallaa neljä euroo. Mut tajusinkin, kun kattelin noita kokoja, että ei noi ookkaan niin paljoa edullisempia, kun Suomessa, koska ne on tuplasti pienempiä! Esim. mun tukkaan meni kaks pakettia, vaikka näihin lyhkäsiin menee Suomen normiväreissä yks. Ja toi hiusnaamio noin 2-3 euroo.


IMG_4171

Ja sitten lemppariostos, uus laukku! Mulla ei oo oikeen koskaan ollut ruskeeta laukkua, mut tää yksilö on t-ä-y-d-e-l-l-i-n-n-e-n! Ylläripylläri Zarasta ja viiskymppiä.


IMG_4247

Semmosia juttuja. Pocahontas kuittaa ja kiittää! 

27 kommenttia:

  1. toi väri sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Oi onpa kivoja ostoksia:) sulle sopii kyl tosi hyvin tollaset tummemmat hiuksetkin, ja oot muutenkin niin kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Apuaaaa voi kiitos! :-) Vähän vaihtelua taas tähän tukkaan!

      Poista
  3. Oot kaunis! Ja törkeen siistejä kuvia :) vitsi että tuli tohon laukkuun himotus, kun näin saman mustana eräässä toisessaki blogissa. Namnamnam.

    xx
    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!! mäki mietin pitkään otanko ton vai mustan mut päädyin sit ruskeesee :-)

      Poista
  4. WOW! ihan sika upeit juttui oot löytänny! Toi toppi mis on noi niitit seläs on kyl noist niin mun suosikkI!! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jepp ;-) Jooo se on livenä viel kivempi!

      Poista
  5. WOW!! Ihan sika makeit juttui oot löytänny!! :) Toi toppi mis on noi niitit seläs ni on ehdottomasti mun suosikki! :>

    VastaaPoista
  6. Oot vissii vähän lukenu annika-o :ta................:D

    VastaaPoista
  7. Oon kyllä edellisen anon kanssa samaa mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-DD siis kyllä, mähän matkin annikaa minkä kerkeän! ;)

      Poista
  8. toi laukku on ihan sairaan hieno ja oon itsekin sitä kattellu mutta en oo ostanu, harmittaa joten kai munkin ostettava se mustana vaan:)

    VastaaPoista
  9. hahaha noita "matkit annika-o:ta" -anonyymejä löytyy kommentoimasta tyyliin jokaiseen blogiin, jossa on kuvia. tosiaan kaikki ei matki annikaa, tai edes lue sen blogia ja vaikka joku matkisikin sitä, niin mitä se muita kun annikaa vaivaa :-D huhhuh sori avautuminen sun kommenttiboxiin. mutta ihania ostoksia ja noi tummat hiukset sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniii!! :-D kyllä mä myönnän annikan blogia lukevani, mut ei mulla kyllä oo mitään intressiä annikaa matkia, ihan oman näköstä blogia kirjotan. Mut kiitos paljon!:)

      Poista
  10. sama laukku ku annikalla..siksXDDDD hahahah voimoro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDd oumaigaaash.......... onneks kellään muulla ei tota laukkua varmaan ole? aivoja saa käyttää

      Poista