2012/08/15

When we first met I had no idea you would be so important to me

                             IMG_4529
                             IMG_4551
                             IMG_4530

Moi kaikki! Pitkäähän se koulumotivaatiokin jaksoi kestää, jopa sen ekan päivän ekan tunnin. Tai no okei ehkä huijasin... Ekan viidentoista minuutin! Tsemppiä mulle loppu lukuvuoteen, terveisin minä, joka ajatteli vetästä kokeista kiitettäviä koko loppu kouluajan... Onneks kesäloman viimenen viikonloppu oli kiva ja jos ei onnistunut, niin ainakin ikimuistoinen, hah. Ens viikonloppuna tai no itseasiassa ylihuomenna reväytetään, sillä sillon olis toi kauan venailtu Weekend Festival. Onneks on kaikki yöpaikat sun muut nyt kunnossa, ettei tartte niitä enään ressailla. Tytöt, laitetaan kesälle kunnon lopetus ;-) Heippa murut, mä painun nyt pehkuihin! 

12 kommenttia:

  1. Hei aivan upee toi paita ja sinä! Mistä päin oot haalinut ton?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos!!;) ja sen ooon haalinu mun kaverin kaapista!:p

      Poista
  2. seurusteletko? :) onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eii me seurustella joonaksen kaa! se on mun tosi hyvä kaveri! :)

      Poista
  3. täällä kans yks joka tulossa weekendii;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiiii naiss! toivottavasti törmäillään! ;-)

      Poista
  4. oi linda oot nätti! :) toi paita on ihana mistä se on?

    ja hei kenen kaa tuut weekendeille ja ois kiva törmäillä siel :p

    VastaaPoista
  5. voi kiitti laura:) ja kuule saaran kaapista nappasin ;)! mä meen saaran, monan ja hennin kaa! joooo niiin ois!! toivottavasti törmättäs!:)

    VastaaPoista
  6. mä luulin et oot alkanu seurustelee:DDDD

    VastaaPoista
  7. seurusteletko jonkun muun kun ton joonaksen kans? :-)

    VastaaPoista