2012/08/26

What hurts you today makes you stronger tomorrow

IMG_4877
IMG_4874
IMG_4878
IMG_4882
IMG_4880
IMG_4893
IMG_4931
IMG_4955
IMG_4935
IMG_4945
IMG_4941
IMG_4957
IMG_4963

Jalkapallo on mulle yks maailman tärkeimpiä asioita. Se, mitä oon jo pienenä alottanu on vaan koko ajan noussut tärkeemmäksi ja tärkeemmäksi mulle. Mulla on tavotteet tosi korkeella, mut joka kerta, kun saan jonkun tavotteen onnistumaan ja huomaan, että oon kehittynyt niin se on maailman paras tunne. Mä rakastan olla noilla maajoukkueleireillä ja noista tytöistä on tullut itsellekkin tärkeitä! Viimeviikon leiri oli taas ihan huippu! Toi peli Venäjää vastaan olis voinu mennä paremminkin, mutta ainakin nyt tiiän, kuinka paljon tarvii tehä duunii, jos haluun pärjätä. Nyt koitan vaan saada mun jalan kuntoon, jotta pääsisin taas treenaamaan. Vähän erilainen postaus tällä kertaa, joten toivottavasti kelpaa :-)

12 kommenttia:

  1. missä joukkueessa pelaat ja minkä ikäinen oot? kiinnostaa vaan tietää ku itekki pelaan futista (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. fckuusysin naisis ja oon 95 eli 17 vuotta :) oiii nais missä? :)

      Poista
  2. voitko tehä postauksen weekendistä

    VastaaPoista
  3. aaaa ihana postaus! jalkapallo on rakkautta :-) mitä paikkaa pelaat?

    VastaaPoista
  4. oh my god miten kuuma toi kelta-mustapaitanen jätkä tossa kuvassa!!! :DD

    VastaaPoista
  5. Oli tosi kiva kyl lukee jtn vähä erilaistaki, oon lukenu tät sun blogiis jo aika kaua ja tätä o aina yhtä ihana lukee :) Mut mul ois yks vähä aiheest poikkeeva kysymys: Ku sullaha sillo joskus vissii loppu kans se joku tila jossai valokuvie lataukses ni miten sä selvitit sen ongelman? Niinku mite saat nykyää ladattuu näit kuvii tänne? :o ku oon itte alkanu pitää blogii ja siin loppu se joku tila nytte enkä tiiä yhtää mitä tehä enkä haluis lopettaa blogiikaa :( Apua pliis?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaaa! Kiva että tykkäät :) Öööm no mä oon aina tehny vaa uuden käyttäjän :D:D Et oon välil tehny photobuckettii ja sit välil flickerii, et aina ku tila loppuu ni teen nii ku emmäkää haluu maksaa niist mitää pro versioita :-D Toivottavasti oli tosta hyötyy :-)

      Poista