2012/09/01

Bestfriends, they know how stupid you are and still choose to be seen with you

jeooo
muu

Noniin muutama puhelinkuva tuolta Wknd:istä! Sori oon ollu maailman laiskin ja surkein bloggaaja! Mut nyt koitan alkaa panostaa tähänki touhuun vähän enemmän, kun alkaa pikkuhiljaa tohon koulurytmiin tottumaan. Tuli kamala ikävä tota viikonloppua, kun aloin kattelemaan noita kaikkia kuvia. Oli superhauskaa, vaikka vähän meniki maku, kun noi järjestelyt sun muut oli tosi huonosti järkätty.. Mut parempaa kesän lopetusta ei ois voinu toivoa! Ens vuonna uudestaan! ;-) Tänään olis tarkotus pitää hauskaa ja vietellä kaverin läksiäisiä. Sitä ennen täytyy kuitenkin käydä hakemassa voitto kotiin pelistä, mikäli tää nilkka vaan kestäis pelaamisen. Oonko mä muuten ainut, ketä ihan vähän oottais, että tulis talvi? Kävin ostamassa uuden talvitakin ja nyt vaan venailen, että pääsis sitä ulkoiluttamaan. Hihi. Mut nyt mä voisin alkaa pikkuhiljaa laittamaan vähän itteeni normaalin näköseks ja silleen, heipat! 

6 kommenttia:

  1. miks oot sutannu noi juomat?:o ps. oot niin nätti! oon sun kaa samas koulus ja ois ihan mahtavaa tutustuu suhun! vaikutat tosi mukavalta ja sellaselta positiiviselta! ja tykkään sun vaatteista ihan sikana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks ku oon kerran jo saanu liitolta valituksia, et joku on soittanu mj valmentajille, et mulla on ollu joku juoma kuvassa, ja maajoukkuepelaajana en hirveesti viittis mainostella noita :-D Voi kiitos!! eihäään! Kuka oot? tuu joskus juttelemaan! :-)

      Poista
    2. hihi no oon kyl peruskoulun puolella ysi luokalla et en tiiä haluuko joku lukiolai tehä kaveruutta :DD

      Poista
    3. hahah noh muutama vuos sinne sun tänne :D

      Poista
  2. ehkä vähän turhan lyhyet shortsit.... muuten oot kaunis !

    VastaaPoista