2012/09/02

Daddy always said, if boys don't like you, they are gay

jjj 275 – Kopio
jjj 289

Haha tälläsenä syksysenä sunnuntai-iltana ei vois olla parempaa, kun selailla vanhoja kuvia, kuunnella nyyhkybiisejä ja viettää iltaa uusimman Cosmon kanssa. Mä oon varmaan joskus muulloinkin avautunut siitä, kuinka paljon rakastan kaikkia tommosia nyyhkybiisejä. Musta se on parasta terapiaa, ku joku on pielessä ni masistella ja itkee ittensä alimpaa itsesääliin kuuntelemalla itku biisejä, varsinki semmosia, minkä sanoihin pystyt samaistumaa niin hyvin. Tosin mulla on nyt kaikki varsin hyvin, eikä mitään syytä masistella, mut jotenkin tää kuuluu syksyy, kun on koko kesän popitettu ilosia biisejä, niin nyt kun tulee pimeet ja kylmät illat niin on ihanaa vaan olla jossain lämpimän viltin alla ja vaan nauttii ihanasta fiiliksestä. Mun viikonloppu meni tosi kivasti, eilen oli huippukiva ilta Fannylla ja tänään työpäiväki tuntu menevän tosi nopeesti. Nyt meen nukkumaan, niin jaksan ehkä herätä aamulla kouluunkin! Öitä! 


10 kommenttia:

  1. Ahhh rakastuin tohon biisiin<3 tee postaus kaikista sun lemppari hitaista biiseistä!! Koska itekin rakastan kuunnella just tällästä musiikkia :) Ja haluan löytää uusia rakkauksia niinkuin juuri löysin tästä biisistä!

    http://lauralifewithme.blogspot.be/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ku mun kaveri näytti ton mulle! Joo voisin tehä! niit on niin paaaljooon!! :-D Hihii samoin! :-)

      Poista
    2. Kaikki vaan siihen! Haluan uusia ihania biisejä ! :D

      Poista
  2. mä oon samaa mitä noista nyyhkytysbiiseist...

    VastaaPoista
  3. onks sulla nuuskaa tossa kuvassa XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei todellakaaan :D::D:D:D mul oli tolloin se smiley ni sitä taisin näprätä :D

      Poista