2012/09/16

Be nice to your brother (his friends may be hot)

IMG_5101
IMG_5100

Heipsan! Tää viikonloppu on mennyt jotenkin tosi nopeesti! Perjantaina hengailtiin tyttöjen kanssa herkutellen kaikkea hyvää ja lauantaina olin siellä miesten pelissä ja sitten illalla mentiin tyttöjen kanssa kattomaan leffoihin Magic Mike ja oli ihan sairaaan hyvä! Huhhu se leffa oli kyllä täynnä silmänruokaa.. Ja ahhh Alex Pettyfer!! (unohtamatta kuitenkaan Channing Tatumia) Tänään vietettiinkin sitten päivä Helsingissä ja tulihan sieltä kotiutettua yhdet ihanat nilkkurit! Rakastan noita. Plus uudet Dr. Denimit, kun vanhat on jo vähän rikki.. Eipä mulla muuta, mä jatkan tota Puhdistus-kirjan lukemista, kun torstaina se pitäs olla jo luettuna... Heippa! 

6 kommenttia:

  1. Onksul joku sun veljen kaveri kiikaris ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eiii, toi kuulosti vaan hauskalta ni laitoin sen tohon :-D

      Poista
  2. oon seuraillu sun blogias jo jonkin aikaa, sulla on ihan sika kiva tyyli ja hienoja kuvia!<3 liityin lukijaksikin nyt :) Käy säkin kattoo mun blogi ja jos kiinnostuit niin lukijaksi saa liittyä :)

    -Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihanaa kuulla!! :-) Jooo mä käyn tsekkaamassa ;)

      Poista