2012/09/06

This post is about nothing and it's too late for you stop to read it

mooii
hihhh

Jou! Wadap, mua ainaki väsyttää ihan sairaasti! Oon yrittäny tässä illan nyt pakkailla, mut ei tosta nyt taas tuu yhtään mitään. Huomenna lähetään sinne Kokkolaan, kun tosiaan lauantaina on siellä peli. Saa nähä miten tää jalka nyt kestää, ku on tosi kipee.. Varattiin tänään maanantaiks mulle lääkäri, et jos pääsis tällä kertaa vaikka magneettii, et sais vihdoin selville mikä tätä vaivaa. Mami laitto tänään mulle noi akupunktio-neulat, saa nähä auttaaks ne mitään. Eipä mulla ollut mitään järkevää sanottavaa, kuhan tulin morottamaan ja kertomaan, että musta ei sit varmaan kuulu mitään järkevää (milloin kuuluis muutenkaan..) koko viikonloppuna, kun oon siellä matkanpäällä. Heippa muruset!

10 kommenttia:

  1. Herranjestas sä oot kaunis!!:-)

    VastaaPoista
  2. Wuhuu Kokkolaa asun melkeempä sielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihääään! hahhah mun sukulaisii asuu kans siellä päin :D

      Poista
  3. Ihana toi vasen alin kuva susta!:-)

    VastaaPoista
  4. noi kollaasit on ihan tyhmät tollee :(( mut oot tosi prettyyy! ja noi tummat hiukset sopii sulle ihan älyttömän hyvin! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai ku ne on tommosii kolmiosasii? haha halusin vähän vauihteluu :-D Voooiii kiiitos :)

      Poista
  5. Mun blogissa olis sulle haaste! :)
    http://klitteria.blogspot.fi/2012/09/haaste.html

    VastaaPoista