2013/03/01

Before I die I want to change someone's life

IMG_8080
IMG_8058

Päivää. Tai itseasiassa iltaa. Oon niin väsynyt. Oon nyt näiden muutaman päivän ajan nukkunut suunnilleen neljä tuntia.. Paitsi että tänään, kun pääsin kotiin kahdelta, nukuin kuuteen saakka. Pakko sanoa, että oli kyllä tosi hyvä risteily! Paitsi että ärsyttää, kun ostin uudet valkoset conssit ja joku meni pudottamaan tanssilattialla niiden päälle jotain juomaa ja nyt ne on pilalla, eikä se lähe pois.. Ja herranjumala teidän ois pitäny kuulla mun ääni tänään aamulla!! Kuulostin niin hirveelle! Mä ostin myös Hollisterilta pinkit kollarit ja ne on iiihanat! Ja en kestä kuinka hyvännäkönen toi kassin mies on. Mä haluun sen. 
Mulla on ihan ihme jännä olo tällä hetkellä. Istun täällä kotona yksin ja katoin taas kerran sen Vow leffan ja se on niin hyvä! Ja taas kerran tuli semmonen olo, että miks ei mun elämässä käy niit happy endingei niinku leffoissa... Ja herkistyin, kun katoin iholla, ja toi yks jätettiin. Mikä mua vaivaa?! Taidan pikkuhiljaa mennä nukkumaan, koska se tekee mulla varmaan ihan hyvää.. Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti