2013/03/13

Every woman deserves a man that can make her forger her heart was ever broken

IMG_8001
IMG_8044
IMG_8084
IMG_8066
IMG_8012
IMG_8135
IMG_8114

Hei kaikki babyt siellä ruudun toisella puolella! Joku pyyteli postausta vanhojen risteilyltä ja tää nyt oli valitettavasti kaikki mitä mulla on antaa.. Mua harmittaa, et oon just semmonen, että kelaan ennen reissua ottavani miljoonasti kuvia, jotta voin sit jälkeenpäin tehä kivoja postauksia, mutta sitten kuitenkin se kuvailu aina jää.. Nyt kun miettii niin tuolta risteilyltä olis varmaan saanut kaikenmoista kuvamateriaalia. No kuitenkin asiasta toiseen! Mä oon nyt vaan ollu kotona ja potenut kauheeta kipua suussa, kun kävin eilen poistattamassa mun viisauden hampaat molemmilta puolilta. Tällä hetkellä mun naama näyttää siltä ku mun suussa olis tennispallo.. Voi kertoa, että toi itse leikkaus oli varmaan elämäni kauheimpia kokemuksia ja toivon vaan, ettei enää koskaa tarvi mennä uudestaan! Nyt kun oon saikulla loppuviikon niin mulla on hyvin aikaa lukea ylppäreihin! Heippa! 

10 kommenttia:

  1. niin ihana asu! just sellanen minkä pukisin mieluusti itsekin päälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! :) en jaksanu miettii mitää ihmeempii ni vedin päälle jotain ihan simppelii :)

      Poista
  2. ompa ihana toi toka kuva susta :-)

    VastaaPoista
  3. Multakin varmaan poistetaan jossakin vaiheessa viisauden hammas, ni olikse ihan hirveetä? sattukse? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihan kamalaa!! sattu ja sattuu nytki ihan kauheesti ja koko naama ihan turvonnu :( Tsemppii sulle koitoksee!

      Poista
    2. äää tosi kiva... vielku naamaki turpoo :/ kai ne sentää puuduttaa tai jotain? :o
      joo kiitos paljon! kauhulla ootan et millo ilmotetaa et multa poistetaa se....

      Poista
    3. noniiiii :(( joo kyllä ne puuduttaa, siks se ei satukkaa sillee hampaasee ja siihen ihoo, muttaku niiden pitää nii kovaa repii ja hakkaa sitä hammasta sieltä ni se sattuu koko leukaa ! :D

      Poista
  4. linda toi sun tukkas kasvaa ihan liian nopeesti !! oon aika kade! :D

    VastaaPoista