2013/03/11

Best thing you ever had

IMG_8347
IMG_8317
IMG_8344

Huhheijaaa, meinaa jo pikkuhiljaa mennä huuruun tohon lukemiseen.. Tällä hetkellä on semmonen olo, että oli elämäni suurin virhe ilmottautua noihin ylppäreihin! Eihän tästä tuu yhtään mitään. Huomenna multa leikataan molemmilta puolilta viisauden hampaat pois, joten saa nähdä kauan saan saikkua ja turpooko mun naama kans samallaiseks, mitä oon kauhutarinoita kuullut.. Mulla oli tosi kiva viikonloppu ja lauantaina varsinkin oli tosi hauskaa! Nyt alankin valmistautumaan treeneihin, joten hyvää alkuviikkoa teille! Pus! 

8 kommenttia:

  1. sulla on niin kauniin siniset silmät! :)

    VastaaPoista
  2. en ehkä kestä.. oot niin kaunis ja sul on ihanat simmut !:) kiva postaus! ps. laitteletko wanhojen risteilykuvia ollenkaa tänne :p?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuuua kiitos!! :) Nooohh mulla ei oikeen ooo kuvia risteilyltä, ja ihan muutama vaan tukholmastaki :(

      Poista
  3. Oot tositositosi nätti ! :)

    VastaaPoista
  4. sul on niin upeet silmät!! Ja tää blogi on yks mun lemppareist :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää kiitos paljon!! :) Ihana kuulla, piristit todellaki mun iltaa! :)

      Poista