2013/04/17

Damn, I wanna kiss you

kolllaaaaaaaaaaaai
nimetön

9 Hiton päivää jäljellä!! Kelatkaa! Mä oon nyt jo ihan kikseissä! Tää odottelu on mennyt niin nopeesti, enkä osaa kuvitella, että toi keikka on jo ihan kohta! Ihan kohta mä pääsen Justin Bieberin konserttin ja apua!! En tiiä kuinka kauan oon venannu tätä, varmaankin siitä asti, kun one time tuli tunnetuks täällä suomessa! Mä vaan toivon sormet ristissä, että NRJ:ltä soitettaisiin mulle ja sanottais, että oon voittanut tapaamisen Justinin kanssa. Haha never gonna happen, mutta aina saa unelmoida. Apuuuua vielä 9 päivää tätä kuumottelua ja sitten!!!

4 kommenttia:

  1. sama! :-D muistan ku ostin liput ni laitoin sellasen laskurin puhelimeen ja se näytti jotakuinki 220 päivää jäljellä konserttii ja tuntu et siihe olis ikuisuus ja nyt enää 9!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooooo niimpä!! Niin nopeesti on menny oon niiin innoissani! :-D

      Poista
  2. Mä ootan taas et saisin voitettuu ne liput jostakin koska en kerenny sillon ostaa niitä ku ne tuli myyntii..... hitto :--D
    mutta sama täällä ootan kans soittoo nrj:ltä et pääsisin tapaa justinii! woou se tulee kohta suomee, ei voi uskoo!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiiiiii :-( Oon niin onnellinen et ostin ne sillo perjaattees vippin ku maksettii lisää et sai ostaa aikasemmin :-D höh ei oo mulle ainakaa tullu puheluu :-( Mut ainaki pääsee lähelle!!

      Poista