2013/04/04

Young, wild and free

IMG_8463

Omomomom tein maailman parasta diettiherkkuu! Nimittäin banaanipannareita. Niin hyviä, mutta niin yksinkertasia! Tänään on ollu tosi ihana päivä. Mulla oli aamulla vaan ruotsin puhekurssin puhekoe, jonka jälkeen tulin takas kotiin ja tein ittelleni wokkia lounaaks. Sen jälkeen päätin ton ihanan ilman kunniaks käydä lenkillä ja tehdä pienen lihaskunnonki. Mä oon alkanut taas rakastaa lenkillä käymistä! Musta se on niin ihanan rentouttavaa vaan juosta ja popittaa lempimusaa, eikä tarvii keskittyä mihinkään. Varsinkin, kun toi aurinko paistaa tuolla! Ihanaa, että oon saanu vihdoin mun motivaation takasin! Tänään illalla olis vielä treenit ja huomenna illalla olis tarkotus piipahtaa käymään kaverin synttäreillä. Lauantaina meillä on kotipeli, jonka jälkeen mennään vielä jengin kanssa mamikseen syömään, namnam. 


IMG_8442
IMG_8445
IMG_8453
IMG_8455
IMG_8444

Hieman valottuneita kuvia tällä kertaa, mut on toi aurinko silti niin ihana! 
Pus! 

6 kommenttia:

  1. Moi Linda!
    Älä ymmärrä kommentiani vääri, yritän vain auttaa!
    Näytät siltä kuin olisit lihonnut. Luulen että alkoholilla on osuutta asiaan.
    Kirjoituksistasi päätellen liikut kuitenkin paljon, joten vika on pakko olla ruokailuissasi. Kannattaa jutella jonkun ammattilaisen kanssa, joka voisi rakentaa sinnulle toimivan ruokavalion. Treenimäärilläsi pääsisit varmasti nopeasti parempaan kuntoon. Myös treeniin voisit pyytää apua tuon jalkapallon lisäksi. Ongelmakohtasi on selvästi vatsasi ja reidet, ammattilainen pystyy auttamaan sinua niissäkin.
    Haluan vielä painottaa etten tarkoita viestilläni mitään pahaa, olen vain nähnyt monen nuoren kaverinikin lihovan vain siksi etteivät tajua mitä suuhunsa pistävät. Jos ruokavalio ei ole kunnossa on reenin teho vain 50%.

    Tsemppiä!
    -Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kiitos vaan vinkistä, mutta jotenkin sait ton viestin kuulostamaan siltä, että mä olisin lihava ja mulla olis iso maha ja isot reidet. Mä syön normaalisti ja itseasiassa en edes syö paljon hiilareita ja muutenki syön terveellisesti. Mun treenimäärä on sitä luokkaa, etten enempää voisikaan treenata (3xaamutreenit+4xomat treenit+peli+2x viikossa omatoiminen lenkki. Sä voit ehkä tän blogin kautta nähdä musta kuvia, mutta en ihan ymmärrä tota sun ongelmakohta pointtia, sillä mulla ei edes oo täällä kuvia, missä esim mun maha näkyy.... Ja sanoit, että mun ongelmakohta on mun reidet niin anteeks vaan, mutta tän mun lajin takia ne on isot, koska on pitänyt tehdä paljon reisitreeniä ja btw ne on lihasta :)Ja toi, että tuut pätemään mulle mun elämäntavoista ja ulkonäöstä on suoraan sanottuna naurettavaa, koska et tiedä puoliakaan mun elämästä. Ja okei sanoit, että haluut vaan auttaa niin yks vinkki, ÄLÄ AUTA! Koska mä en tarvitse kenenkään apua!

      Poista
  2. mistä sun nähkäpökät on? ihana asu ja ihana sinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin ne joskus tuolta tyttöjen webkirpparilta mut ne on kai ginasta =) kiitos :)

      Poista