2013/04/25

I'm ready for the summer nights

IMG_8757
IMG_8755
IMG_8740

Heips halusin vaan tulla sanomaan teille moikat ja kertoa, etten oo kuollut, vaikka onkin vahingossa tullut taukoa. Mut muuten mulla menee hyvin ja oon itseasiassa tällä hetkellä suhteellisen onnellinen. Huomenna kauan odotettu Justin Bieberin keikka, minne meen mun rakkaan ystävän Saaran kanssa. Ollaan jo niin kikseissä, etten tiedä miten kestetään huomenna!! Lauantai aamulla lähden sitten perheen kanssa lomalle Canarialle ja oon niin odottanut totakin reissua! Oon käyny jo valmistamassa itteäni rusketukselle ja tänään koittanut vähän pakkailla vaatteita mukaan. Musta ei nyt taas kuulu hetkeen, mutta toivottavasti teillä tulee mukavia päiviä eteen. Mä aijon ainakin nauttia joka ikisestä hetkestä mitä nää tulevat päivät tuo mukanaan! 
Pus! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti