2013/09/12

No matter what happens some memories can never be replaced

IMG_0137
IMG_0130

Näistä kuvista mun mielestä välittyy toi kesäillan tunnelma ja fiilikset. Tää kesä oli todellakin hyvä. Voin jopa sanoa, että paras kesä, mitä koskaan on ollut. Tää kesä ei mennyt kotona makoillessa tai pelkästään töitä tehden, vaikka töissä olinkin, mutta tänä kesänä tein paljon juttuja ja nautin niistä. Nautin mun elämästä, ystävistä ja asioista, joita mä rakastan. Tänä kesänä ei mietitty liikaa mitä tehtiin, vaan tehtiin mikä tuntui oikeelta ja hyvältä. Mä seurasin mun sydäntä. Ja nyt, kun mietin mennyttä kesää, tulee hiukan jo ikävä ruskettuneita jalkoja ja sitä lämmöntunnetta iholla. Mutta mä tiedän, että syksystä tulee ihana ja kaiken tulevan kylmyyden jälkeen seuraava kesä tuntuu niin hyvältä. 
Tällä hetkellä mä odotan mielettömästi vähän kylmempiä syysilmoja, jotta voi kietoutua paksuihin huiveihin ja lämpimiin neuleisiin. Syksy on mun puolesta virallisesti tervetullut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti