2013/09/05

Never give up

IMG_1420
IMG_1428
IMG_1419
IMG_1421
IMG_1429
IMG_1433
IMG_1416

Heissan kaikki! Täältä kirjottelee maailman onnellisin tyttö, joka on eilen saanut kutsun maajoukkueleirille. Long time no see. Kaikista jännittävintä tässä on se, että jos hyvin menee leiri, niin tuolta jatketaan suoraan Turkuun EM-karsintoihin. Hihi oon niin innoissani. Kaikki tuntuu tällähetkellä menevän niin nappiin futiksen osalta. Muusta elämästä en sitten mitään sanokkaan, sillä jotenkin tuntuu, ettei mulla muuta ookkaan tällähetkellä kuin koulu ja futis. Noh se on ihan fine, niin pystyy keskittymään nyt rauhassa ylppäreihin ja treenaamiseen. Huomenna olis taas ajettava Espooseen treeneihin ja lauantaina ois mun eka peli Hongan kanssa. 
Kaikesta huolimatta, vaikka nyt onkin kirjotusressiä ja muuta niin mä oon tosi onnellinen. Kerrankin. 

4 kommenttia:

  1. onnee hei leirille pääsystä!:) minkä kirjotit siitä yh:sta keväällä? huhhuu alkaa niin stressata tää kauhee luku urakka !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :-) Mä kirjotin vaan C ja siks meenki korottaa nyt! No älä, eikä millään jaksais lukea!! :-(

      Poista
  2. Mistä sun ihana mekko?:)

    VastaaPoista