2013/09/09

Stop waiting for Prince Charming. Get up and find him. The poor idiot may be stuck in a tree or something.

moooi1
IMG_1435
moooi2
IMG_1436
moooi3

Terveppä terve! Nyt on ruotsin kuuntelut takana ja ihan hyvä fiilis jäi niistä. Ei ollu kovin vaikeita onneks. Mulla on takana tosi kiva viikonloppu. Lauantaina pelasin mun Liigadebyytin Pallokissoja vastaan ja voin rehellisesti sanoa, etten oo koskaan ollut niin huono, kun silloin. Ihan hävettää. Positiivista kuitenkin, että sain alottaa avauksessa ja pelata ekan puoliajan. Jännitti ihan sairaasti ja siks olin aika hukassa... Noh kyllä niitä pelejä tulee lisää ja nyt vaan treeniä niin saa varmuutta lisää. 
Mä oon ihan koukuttunu Twitteriin ja aina on kiva, kun löytää uuden mielenkiintosen henkilön ketä voi seurata. Ja parasta päivitellä kaikkia turhia päivityksiä, mitä ei muuten esim. Faceen laittais. Onko teillä muilla samanlaisia koukutuksia Twitteriä kohtaan kun mulla? Mut löytää sieltä täältä  tai ihan vaan laittamalla hakuun linseii8. 
Mutta nyt mä meen tekemään itteleni jotain syötävää ja lähen sit ajelemaan kohti Espoota. Heippahei! 

2 kommenttia:

  1. heii onko sulla sähköposti osotetta johon vois laittaa viestiä? :)

    VastaaPoista