2013/08/31

If it's meant to be, it will be

miiiiiuuu

Moikka! Nyt on luvassa hieman sekavampaa postausta, sillä mulla tuli tarve tulla kirjottelemaan, joten keräsin ipsusta jotain viimepäivien kuvia. Haha mä tykkään ihan hirveesti pitää lippiksiä, mutta toisaalta en oo niin rohkee, että uskaltaisin sellasta "omana asuna" käyttää, vaan mulla on tapana lainata poikien lippoja. Toi eka kuva on siltä päivältä, kun oltiin siellä parinpellossa pitämässä ykkösille tutustumispäivää. Viereinen kuva on mun tuleva kotikenttä. Hihi parempaa nurmee saa hakee!


joooooooooooooooo

Vähän vanhempia kuvia kaverin synttäreiltä ja yheltä illalta, kun oltiin muuten vaan hengailemassa kaveriporukalla. Mun syksy tulee kuitenkin olemaan nyt luultavasti aika rauhallinen, sillä haluun panostaa täydellä teholla nyt tähän loppu fudiskauteen ja ylppäreihin. 


jihuuuu

Eilen oltiin Rillossa syömässä ja vähän pelailemassa Skipboo. Oli tosi kiva ilta niin kuin jo kerroinkin aikasemmassa postauksessa. :-)


page

Tänään olin kokopäivän töissä ja päivä meni ihan kivasti. Lukuunottamatta sitä, että mut oltiin nimetty iltavastaavaks ja koko illan kauppa oliki sit mun vastuulla. Vähän kyllä ressas, et mitä jos vaikka unohdan kaupan ovet auki, mutta hyvin kaikki sit meni. Töiden jälkeen oli pakko lähteä lenkille ja kerranki tuntu ihanalta tehä kunnon hapotustreeni. Niiden jälkeen on aina niin hyvä fiilis!! Nyt illan oon vaan löhönnyt ja kattonut PLL:ää ja nyt ajattelin mennä nukkumaan. Unia murut!

3 kommenttia:

  1. Kui sut jätetää niin isoo kauppaa yksin? :o

    T. naapurikahvilan ano :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huui emmä sentään yksin siellä ollut, olin vaan vastuussa :-)

      Poista