2013/08/14

And *Boom* you are in love

IMG_0539
IMG_0694
IMG_0718
IMG_0704
IMG_0710
IMG_0740
IMG_0737
IMG_0553
IMG_0846
IMG_0720
IMG_0828

Moikka! Yllä vielä muutama kuva Turkista kameran kautta. Pakko sanoa, että tälläsinä kamalina sadepäivinä tekis vaan entistä enemmän mieli takasin! Tänään on ollut just täydellinen päivä vaan hengata kotona, eikä tehä mitään. Yleensä ärsyttää, jos menee päivä hukkaan tekemättä mitään, mut tälläsinä päivinä voi ihan luvan kanssa vaan olla. Olin mä tietysti koulussakin, mut kotiin päästyä vaihdoin vaan löllärit päälle ja avasin läppärin ja tässä mä suunnilleen oon mun päiväni viettänyt. Toivottavasti huomenna ois toi sade ohi, sillä olihan se nyt aika kamalaa kattoa, kun kouluun ajoin, että mittari näytti sen 12 astetta... Toivottavasti noi ilmat tosta lämpenis, sillä mä en oo vielä done noiden sortsien ja kesävaatteiden kanssa!!

4 kommenttia:

  1. mitä nuo vaaleat läiskät on sun jaloissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmonen pigmenttihäiriö, eli noi osat mun ihosta ei rusketu siks ne on vaaleet :-)

      Poista
    2. ai, mut ei vaikuta sun ulkonäköön kyllä pätkän vertaa, oot älyttömän kaunis! :)

      Poista
    3. No hyvä ettei vaikuta, kiitos paljon !! :-)

      Poista