2013/08/17

So many girls fall in love with the wrong guys simply because the wrong guy usually says all the right things

IMG_1164
IMG_1160
IMG_1170
IMG_1146
IMG_1174
IMG_1156
IMG_1168

Moikka typyt! Eilen oltiin Hennin kanssa vähän kuvailemassa pitkästä aikaa. Eilen vaan hengattiin, jauhettiin, naurettiin ja lipsuttiin ehkä vähän dietistä. Ärsyttää kyllä hieman, ettei ite päästy Weekendeille, mutta toisaalta lohduttaa noi huonot ilmat siellä.
Mä oon vähän miettinyt tota blogin nimeä, kun ei siinä oikein oo mitään järkeä ja kun taas oon innostunu bloggailemaan, niin halusin siitä itellekki mieluisen. Joten älkää ihmetelkö, jos blogin banneri muuttuu tässä lähiaikoina johonkin suuntaan. Hyvää viikonloppua murut!! 

2 kommenttia:

  1. ihanaa ku oot alkanu postailee enemmän!! tykkään niin paljon sun blogista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon saanu mun motivaation takasin, ihanaa kuulla että tykkäät, tälläset kommentit antaa vielä lisää motivaatiota tähän! :) Kiitos! :-)

      Poista