2013/08/13

There's a part of me I can't get back A little girl grew up too fast

IMG_1080
IMG_1081
IMG_1091
IMG_1083
IMG_1084

Moikka murut! Tänään mulla on ollut pelkästään tunti koulua ja silti oon ihan väsynyt. Se taitaa olla pelkästään se 'koulu', mikä väsyttää. Mun ripset on ihan älyttömän huonossa kunnossa ja pitäiskin käydän huollattamassa ne lähiaikoina, jos meinaa ilman aurinkolaseja olla.. Tavallaan ihan mukava palata kouluun ja arkeen. Eniten mä odotan aamutreenien alkua, kun muuten mulla ei hirveesti niitä tunteja koulussa oo. Ylppäreihin pitäisi lukea ja teksti ei luista nyt yhtään, joten lopettelenkin mahollisimman nopeesti ja käyn hakemassa itelleni jotain safkaa. Adios! 

2 kommenttia:

  1. Moi! Olis kiva jos kertoisit aina mistä vaatteesi ovat ostettu. Esim nyt kiinnostaisi nuo valkoiset housut? Usein mietin vaatteitasi mutta en aina jaksa kysellä. Ja ihanaa että olet "kesätauon" jälkeen palannut bloggaamaan ahkerasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :-) Jooo eiköhän se onnistu aina kun asukuvia postailen! Noi housut on Zarasta! :-) Kiva, että tykkäät seurailla! :-)

      Poista