2013/08/25

I've sort of had feelings for you

IMG_1246
IMG_1251
IMG_1250
IMG_1253

Moikka! Eilen oltiin vähän juhlimassa Jenniä ja tällästä mulla oli päällä. Mä menin ihan vaan vesilinjalla ja lähinkin kotiin jo aikasin, sillä tänään oli peli, joka me nyt näköjään mentiin häviimään. No eikun lisää treeniä ja sitä saakin heti aamulla, kun kasilta aamutreenit. Nyt vaan oottelen, että pääsis saunaan ja vähän rentoutumaan ja nukkumaan!! Väsyttää niin paljon! Tää ilta jatkuu Antti Tuiskun vanhojen biisien fiilistelyllä, jos vaikka tää vitutus lähtisi pois...

4 kommenttia:

  1. Eiks ton mekon lyhyys tuo sulle sellasta fiilistä et pitäis kokoajan vedellä sitä alaspäin?
    Mun makuun piikkasen liian lyhyt mekko mut kukin tyylillään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis, ei mullakaan yleensä ihan noin lyhyitä mekkoja oo, mut vaatekriisin sattuessa lainasin ton mun frendiltä. Mulla oli tuolla alla kuitenkin alushame niin ei haitannut :-)

      Poista
  2. Oi mikä mekko, ihana! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista