2013/08/21

Never apologize for having high standards. People who really want to be in your life will rise up to meet them

IMG_1207
IMG_1206
IMG_1219
IMG_1226
IMG_1205
IMG_1213
Toppi Zara/Neule GinaTricot/Farkut GinaTricot/Laukku Zara

Heissan! Mä kävin eilen leikauttaa mun tukasta huonot pois ja aika paljon lähtiki. Mutta oon nyt ihan tyytyväinen, niin saa tukka rauhassa kasvaa, eikä se sit katkeile koko ajan. Tänään on ollu tosi rento päivä koulussa ja aamutreenitki meni nappiin. Mulla on oikeestaan eilisestä lähtien ollut tosi hyvät fiilikset, kun sain vihdoin kerrottua asian ja kiven pois sydämeltä.
Eli mä avaan teitäki vähän tästä asiasta. Mä siis siirryn Honkaan Espooseen pelaamaan fudista tossa syyskuussa ja oon niin innoissani! Eihän siinä oo enään kuin mitalipelit jäljellä, mutta sitä suuremmalla syyllä mulla on nyt motivaatio niin huipussa. Tosi siistiä siirtyä liigajengiin ja tuntuu, että pikkuhiljaa alkaa päästä tavoitteissa eteenpäin. Me happy. Toivottavasti teilläkin siellä ruudun toisella puolella menee hyvin ja hyvää loppupäivää kaikille! 

6 kommenttia:

  1. kuulostaa ihan mahtavalta :--) itekkin tahtoisin kovasti takaisin kentälle harmi vaan ettei se ole enää mahdollista tällä kaudella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei toi on kamalaa, jos on loukkaantunu tai muuten vaa joku este ettei pysty :-( Mutta jooo munki mielestä tää on ihan mahtavaa! :-)

      Poista
  2. oi paljon onnea pelipaikasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Toivottavasti tulee peliaikaa :-)

      Poista
  3. hirveesti hei onnee sulle ja tsemppiä kaudelle !!:)

    VastaaPoista