2013/08/29

Don't let idiots ruin your day

IMG_1290
Paras hallitus!

Moikka! Mulla on nyt vähän ristiriitaset fiilikset, sillä tuli pientä kärhämää tästä seuran vaihdoksesta ja tietysti mä saan siitä kuraa niskaan vanhalta joukkueelta. Tottakai mä tiesin, ettei kaikki ihan ongelmitta tuu sujumaan, sillä aina jollekkin tulee paha mieli näissä vaihdoksissa, mut oisin mä toivonut vähän asiallisempaa toimintaa tietyiltä tahoilta. Mulla on kuitenkin katse tulevaisuudessa ja on ollu tosi kivaa siellä Hongan treeneissä ja innolla meen siihen joukkueeseen mukaan! Viimepäivät on muutenkin ollu tosi kivoja, kun ollaan oltu oppilaskunnan hallituksen kanssa pitämässä ykkösille tutustumispäivää ja vähän hyvällä läpällä kiusoteltu niitä pikkusempia. Huomennakin on tiedossa erittäin kiva päivä, joten ehkä nyt kun lenkillä kävin vähän höyryjä heittelemässä ulos ja oon tunteitani purkanu parhaimmille frendeille ja tilasin ittelleni vihdoin nimikaulakorun, niin voin rauhottua ja keskittyä huomisiin kivoihin juttuihin. Ciao!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti