2014/02/19

ONE DAY SOMEONE WILL WALK INTO YOUR LIFE AND MAKE YOU SEE WHY IT NEVER WORKED OUT WITH ANYONE ELSE





Moikka pitkästä aikaa! Mä alan vihdoin kotiutumaan tänne Helsinkiin ja oppimaan, miten noilla julkisilla kuljetaan. Helsinki on niin ihana!! Ja tää kämppä ja sijainti ja voisin jatkaa listaa vaikka loputtomiin! Nää hyvät kulkuyhteydet ja lyhyet välimatkat on ihan luksusta tälläselle landella kasvaneelle tytsylle. 
Lukemaan en oo vielä ihan hirveesti kerennyt, sillä päivät on vierähtänyt töissä ja illat treeneissä. Tänään olikin ensimmäinen vapaailta, joten hyödynsin sen (en toki lukemalla) ja näin Aliisaa pitkästä aikaa! Niin ihanaa, kun ollaan nyt lähellä toisiamme niin keretään näkemään useemmin! Mä koitan yrittää bloggailla, minkä kerkeän ja miten pystyn ottamaan kuvia, mutta Hale jo onneksi lupautu kuvailukaveriksi! Mä taidan nyt laittaa koneen pois ja alkaa rentoutumaan ennen kuin on nukkumaan meno aika. Heippa hei! 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Missä oot töissä? :) Oliko työn saaminen hkissa helppoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :-) Oon Ifissä töissä! No musta tuntu, että sain tän hyvän työn aika helposti, mutta sitten taas kaikki ne kaupat sun muut, mihin lähettelin hakemuksia niin ei oikein napannu... Et en mä saanu kun kaks työhaastattelua, vaikka hain vaikka kuinka moneen! Onneks tää nyt nappas minkä halusinkin! :-)

      Poista